شروع ثبت نام و انتخاب رشته در کاردانی نظام جدید از فردا

به گزارش پرسینا بلاگ، ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 از فردا یکشنبه 19 خرداد شروع می گردد.

شروع ثبت نام و انتخاب رشته در کاردانی نظام جدید از فردا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با توجه به مصوبه 26 اسفند 97 شورای سنجش و پذیرش دانشجو و نظر به تغییر نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نظام 3-3-6، تمام متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 می توانند در روزهای 19 تا 26 خرداد برای شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می گردد، داوطلبان باید همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمایند.

پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گردد و داوطلبان ضروری است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مبلغ 275 هزار ریال (27 هزار و 500 تومان) به عنوان وجه ثبت نام پرداخت نمایند.

دفترچه راهنما همزمان با آغاز ثبت نام به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نیز فردا یکشنبه 19 خرداد منتشر می گردد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 626

به "شروع ثبت نام و انتخاب رشته در کاردانی نظام جدید از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام و انتخاب رشته در کاردانی نظام جدید از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید