آموزش فنون تیم سازی برای عملیات در فضای مجازی

به گزارش پرسینا بلاگ، فنون تیم سازی برای عملیات در فضای مجازی، در ششمین جلسه ستاد فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آموزش داده شد.

آموزش فنون تیم سازی برای عملیات در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این جلسه که امروز دوشنبه 17 تیر 98 در محل سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید، سرفصل های آموزشی فنون تیم سازی برای عملیات در فضای مجازی توسط حسن نجفی سولاری استاد دانشگاه و کارشناس حوزه رسانه به صورت ویدئوکنفرانس به مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های ادارات کل میراث فرهنگی تعدادی از استان های کشور ارائه شد.

نجفی سولاری در این نشست آموزشی با تأکید بر ضرورت تشکیل تیم در فضای مجازی و تقویت فعالیت ها در این حوزه گفت: هر تیم متشکل از اعضا و رهبر است و یک رهبر شایسته و متخصص می تواند به خوبی این تیم را اداره کند که لزوما رهبر یک تیم می تواند از افراد و اعضای خارج از تیم نیز انتخاب گردد.

او گفت: در تیم سازی باید به چند نکته توجه داشت و مواردی را قدم به قدم جلو برد، اولین قدم در تیم سازی شناسایی افراد شایسته به منظور انتخاب شایستگان است، دومین قدم شایسته گزینی و سومین قدم شایسته گماری است، در کنار این ها، شایسته داری گام چهارم و شایسته خروجی گام پنجم در تیم سازی است و توجه به این موارد می تواند به تشکیل یک تیم پیروز یاری کند.

این استاد دانشگاه گفت: اولین مسئله که در کار تیمی مهم است و باید به آن توجه کرد، رقابت پذیری است، هر تیم باید بتواند قابلیت رقابت پذیری در فراوری را داشته باشد و بعد از رقابت پذیری دومین نکته ای که هر تیم باید به آن توجه داشته باشد، هم افزایی در انتشار است.

نجفی سولاری اضافه نمود: خدمت رسانی در سرویس های فضای مجازی و مکمل بودن تیم فضای مجازی در سایر سرویس های فضای مجازی وظیفه سومی است که رهبر و اعضای یک تیم باید به آن توجه داشته باشند. به عنوان مثال وقتی موضوع جذابی در یک رسانه در استانی منتشر می گردد، تیم فضای مجازی روابط عمومی اداره کل با بازپخش مناسب آن می تواند مکمل آن رسانه باشد.

او ادامه داد: جریان سازی در مناسبت ها و گفتمان سازی در پویش ها و شرکت در جشنواره ها انتظارات دیگری است که از یک تیم پیروز ستاد فضای مجازی انتظار می رود.

این استاد دانشگاه سپس به عوامل و نشانه های پیروزیت یک تیم در ستاد فضای مجازی اشاره نمود و اضافه نمود: داشتن هدف خوب، متعادل بودن نقش ها در تیم، همکاری و رقابت در فراوری و انتشار خبر و انتخاب رهبر شایسته نشانه های یک تیم پیروز در ستاد فضای مجازی است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1205

به "آموزش فنون تیم سازی برای عملیات در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش فنون تیم سازی برای عملیات در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید