آیا می خواهید با سفر رفتن پول در بیاورید؟ بخوانید!

به گزارش پرسینا بلاگ، با سفر کردن پول در بیاورید!

آیا شما هم از علاقه مندان به سفر رفتن هستید؟ طبیعت گردی، جاذبه گردی، مراکز تاریخی و شهری و یا رفتن به مکان هایی که شاید روزی آرزویتان بوده. تصور کردن همه این کار ها در کنار هم بسیار هیجان انگیز است اما تصور این که کارتان را از دست بدهید،… . بله، قبول کنید که سخت است اما به نظرتان چگونه می توانید هم به علاقه خود بها دهید و بیشتر ائقاتتان در سفر باشید و هم کار و عایدی خود را داشته باشید و پول دربیاورید؟ در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با هم آنالیز کنیم ببینیم په راه هایی وجود دادر تا با سفر رفتن پول در بیاورید.

آیا می خواهید با سفر رفتن پول در بیاورید؟ بخوانید!

1- به صورت آن لاین تدریس کنید

هستند بسیاری از افراد که ترجیح می دهند که به مسافرت بروند اما برنامه های آموزشیشان قطع نگردد. البته هستند برخی از افرادی که به خاطر شرایط کاریشان نمی توانند سفر بروند. حالا اشخاصی که وظیفه ای تحقیقاتی نیز بر عهده دارند که به جای خود. در این جا شما می توانید بسته به مهارت های خود، ورک شاپ های آن لاین برگزار کنید و به صورت مجازی به افراد مختلف تدریس کنید. از هر کجای جهان که باشید می توانید با هر کجای دیگر، در فضای نت با هم ارتباط بگیرید. فقط باید به اینترنت متصل باشید.

2- فیلم های تبلیغاتی در سفر بسازید

برای بسیاری از کمپانی ها و برند ها جالب است که فیلم های کوتاه دست ساز شما را به عنوان فیلم های کوتاه نمایش دهند. در فضای اینستاگرام بسیاری از ویدئو های که البته از کیفیت بالایی نیز برخوردارند، از طرف کسانی تهیه می گردد که به وسیله مسافرت هایشان آن ها را تهیه می نمایند و از این راه عایدی دارند. تلفن همراهتان را بردارید و آغاز به تمرین کنید. شاید برای رسیدن به آرزویتان یک قدم فاصله داشته باشید.

3- مترجم آن لاین باشید

به زبان های دیگری هم تسلط دارید؟ از آن ها در سفرتان استفاده کنید. هم می توانید ترجمه متون را قبول کنید و هم در سفرتان مترجم شوید.

4- عکس های با کیفیت و حرفه ای بگیرید و پول در آورید!

از ماجراجویی های خود عکس بگیرید و آن ها را به فروش برسانید. اگر فکر می کنید که کجا، باید بگوییم که در فضای وب و اینستاگرام پر است از صفحاتی که خریدار عکس های درجه یک و منحصر به فرد شما هستند.

9- وبلاگ نویسی

یک صفحه میانه رو به حرفه ای در فضای اینترنت برای خود درست کنید ویک بلاگر صفحات اینترنتی به خصوص در زمینه گردشگری شوید. از تجربیات و خاطرات مجذوب کننده خود در سفر بنویسید و ضمن همراه کردن دیگران با خود، در آمد خوبی نیز کسب کنید.

5- آموزش به دیگران را یادتان نرود!

هر هنری که دارید و می توانید آن را آموزش دهید را فقط برای خود نگه ندارید بلکه، سخاوتمند باشید و از آموزش هنر و یا مهارتتان به دیگران عایدی هم کسب کنید.

6- کارهای داوطلبانه انجام دهید

شاید دوست داشته باشید در مسافرتتان تنها خوش بگذرانید و استراحت کنید اما گاهی لازم می گردد که از مهارت های فیزیکی خود استفاده کنید و برای ادامه راه در آمد کسب کنید. اگر مربی ورزش هستید، جلسات کوتاه بگذارید، اگر مهارت های باغبانی دارید، دستکش هایتان را به دست کنید و ….، یک عالمه پیشنهاد دیگر وجود دارد تا شما از راه آن ها عایدی کسب کنید.

7- در کشتی ها کار کنید

اگر در مسیرتان به بندر و دریا بر خوردید و تجربه دریانوری را از قبل داشتید، کار کردن در کشتی ها مخصوصا از نوع کروزش بسیار می تواند گزینه مناسبی برای شما از هر نظری باشد.

8- آشپزی کنید

تجربه آشپزی حرفه ای می تواند در هر زمینه ای که به خوراکی منتهی گردد به شما یاری کند. معمولا رستوران های سر راهی از شما استقبال می نمایند. اگر بلد باشید شیرینی یا کیک بپزید که چه بهتر!

10- صنایع دستی

هنرهای دستی خود را به رخ دیگران بکشید. هم بسازید و هم در آمد کسب کنید. با درست کردن ملزوماتی همانند دستبند، گردنبند، گل سر، تاج و یک عالم وسایل دیگر در سفر و فروختنشان به دیگران در آمد و معروفیت را با هم کسب کنید.

11- نواختن موسیقی

اگر می توانید ساز بزنید، حتما در سفر از این مهارتتان استفاده کنید. هستند کسانی که در هم مسیری با شما دوست دارند تا نوایی به غیر از صداهای از پیش ضبط شده فهرست آهنگ هایشان بشنوند. اگر حتی تنها صدای خوبی هم دارید باز هم از این مهارت خود استفاده کنید و از آن استفاده کنید.

12- فری لنسر باشید

فری لنسر کیست؟ فری لنسر کسی است که خودش رئیس خودش است و رئیس و مرئوسی خاصی ندارد و گاه به گاه پروژه ای محدود می پذیرند. اگر مهارت هایتان خاص و ویژه است و خواستار های زیادی دارد، حتما این پیشنهاد که کار بپذیرید و خودتان رئیس خودتان باشید را آنالیز کنید.

13- از حیوانات مراقبت کنید

اگر برای مدتی در مکانی توقف دارید، می توانید به صورت موقت در آن منطقه مراقبت از حیوانات را بپذیرید و ساعتی دستمزد دریافت کنید.

14- تستر غذا شوید

در جامعه امروزی، هستند کسانی که برای تست یک غذا و نقد آن در آمد کسب می نمایند. یک صفحه مجازی راه بیندازید و آغاز به تست و نقد غذاهای رستوران هایی که در شهرهای مختلفی که به آن ها می روید، بکنید.

15- دور کار شوید

برای کارمندانی که کار خود را دوست دارند اما می خواهند یک گردشگر حرفه ای شوند و حداقل برای یک بار جهان و یا جاذبه های مورد علاقه شان را بگردند توصیه می کنیم که حتما به دور کار شدن در اداره خود به صورت جدی تر فکر نمایند زیرا در این صورت هم می توانند کارهای روزانه محوله شان را انجام دهند و هم به کارهایتان همانند مسافرت کردن بپردازید.

16- نمایش اجرا کنید

اگر به هنرهای نمایشی علاقه مندید، نمایش های مختلف با موضوعاتی گسترده و جالب اجرا کنید. نمایش سایه بازی، پانتومیم، نمایش های کوتاه، عروسک گردانی می تواندد برای شما پیشنهادی جالب توجه باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8066

به "آیا می خواهید با سفر رفتن پول در بیاورید؟ بخوانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا می خواهید با سفر رفتن پول در بیاورید؟ بخوانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید