ائتلاف فتح عراق: عبدالمهدی اجازه آشوب را ندهد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری امروز سه شنبه از عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق خواست که اجازه آشوب و هرج و مرج را در عراق ندهد.

ائتلاف فتح عراق: عبدالمهدی اجازه آشوب را ندهد

این ائتلاف در بیانیه ای اعلام نمود: در عین حال که ما در کنار مردم و خواسته های مشروع آنها هستیم و حامی تجمعات روزانه آنها در میدانهای الحریه و التحریر هستیم از آنها می خواهیم که از کسانی که دارایی و اموال عمومی را به آتش می کشند و به اقتصاد ملی ضربه می زنند و مانع فعالیت بنادر و گذرگاههای مرزی می شوند و مدارس و مراکز آموزشی را به تعطیلی می کشانند، ابراز برائت نمایند. بعضی نظم عمومی را بر هم می زنند و به نام اعتراض وعصیان و حقوق اجتماعی به بیت المال ضربه می زنند از تظاهرات نمایندگان می خواهیم که مانع این اقدامات شوند و اجازه ندهند که وجهه تظاهرات مسالمت آمیز آنها خدشه دار گردد.

ائتلاف فتح بیان نمود: ما از فرمانده کل نیروهای مسلح و دستگاههای امنیتی می خواهیم که اقدامات لازم برای حفظ امنیت و مجازات قانون شکنان را به عمل آورند و اجازه هرج و مرج و آشوب که به منافع ملت عراق و آینده مردم آن ضربه می زند، ندهند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2326

به "ائتلاف فتح عراق: عبدالمهدی اجازه آشوب را ندهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف فتح عراق: عبدالمهدی اجازه آشوب را ندهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید