ابهام در بازگشت پیغام به لیگ برتر، قوچان نژاد: مسائل اقتصادی مانع است

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، پرونده سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شد که یک تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شد. با تصمیم فدراسیون والیبال تیم پیغام مشهد به دلیل عدم تعهدات اقتصادی خود در هفته نوزدهم مسابقات از جدول رقابت ها کنار رفت تا مسابقات با 12 تیم به کار خود ادامه دهد اما شیوع کرونا باعث شد تا پرونده رقابت ها به طور کامل بسته گردد.

ابهام در بازگشت پیغام به لیگ برتر، قوچان نژاد: مسائل اقتصادی مانع است

پس از این تصمیم محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال روز یکشنبه گفت هیچ تیمی بدون تسویه حساب و عدم تعهداتش حق حضور در سوپر لیگ را نخواهد داشت. رئیس فدراسیون والیبال تاکید نمود که سال جاری بر اساس برنامه تنظیم شده مراحل ثبت نام لیگ برتر را اجرا می کنیم و بدون طی مراحل قانونی و انجام تسویه حساب ها، هیچ تیمی در لیگ برتر شرکت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: دو برنامه برای برگزاری لیگ برتر با حضور 10 و 12 تیم آماده نموده ایم و اگر 14 تیم نیز پیروز به ثبت نام و تسویه حساب با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون شوند، آمادگی برگزاری مسابقات با 14 تیم را داریم، اما بعید می دانم 14 باشگاه پیروز به طی مراحل ثبت نام شوند.

صحبت های داورزنی نشان می دهد که با توجه به 12 تیمی بودن فصل قبل رقابت ها و اضافه شدن دو تیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر تیم پیغام دیگر شانسی برای حضور در مسابقات نخواهد داشت چرا که در غیر اینصورت باید از 15 تیمی بودن مسابقات خبر می داد.

به همین دلیل و برای شفاف سازی جبار قوچان نژاد، رئیس هیات استان در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: مالک باشگاه مدعی است که برای فصل جاری قصد حضور در رقابت ها را دارد. اما این را در نظر بگیرید که باشگاه علاوه بر بدهی های فصل گذشته برای یک فصل پیش نیز بدهی دارد و تا تسویه حساب نکند نمی تواند در لیگ شرکت کند.

وی ادامه داد: تیم پیغام فصل گذشته از جدول مسابقات کنار گذاشته شد و با خوش شانسی به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاً مسابقات لغو شد. پیغام از جدول مسابقات کنار گذاشته شد. علاوه بر این موضوع، تیم پیغام مسائل شدید اقتصادی دارد و نمی تواند در لیگ حاضر گردد.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به حذف تیم پیغام از جدول مسابقات این تیم در صورت بازگشت به رقابت های لیگ برتر باید ابتدا تمام بدهی های خود را تسویه کند و سپس برای شرکت در مسابقات امتیاز تیم لیگ رجحان را خریداری کند چرا که با توجه به اعلام داورزنی دیگر وایلد کارت به هیچ تیمی تعلق نخواهد گرفت.

داورزنی با یادآوری اینکه لیگ برتر سال جاری اگر شرایط مهیا باشد از شهریورماه آغاز می گردد، ادامه داد: باشگاه هایی که بدهی داشته باشند به هیچ وجه اجازه حضور در لیگ برتر را نخواهند داشت. برای سوپر لیگ سال جاری واید کارت را حذف کردیم و اگر باشگاهی در نظر دارد در لیگ برتر شرکت کند، باید امتیاز آن را از باشگاهی که امتیاز دارد، خریداری کند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4421

به "ابهام در بازگشت پیغام به لیگ برتر، قوچان نژاد: مسائل اقتصادی مانع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در بازگشت پیغام به لیگ برتر، قوچان نژاد: مسائل اقتصادی مانع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید