استاندار کرمانشاه: سال 99 را با شعار پیروزی بر کرونا شروع می کنیم

به گزارش پرسینا بلاگ، استاندار کرمانشاه با تاکید بر مبارزه جدی با ویروس کرونا، گفت: سال 99 را با شعار پیروزی بر کرونا شروع می کنیم، تا هرچه زودتر مردم به زندگی عادی بازگردند.

استاندار کرمانشاه: سال 99 را با شعار پیروزی بر کرونا شروع می کنیم

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند در پیغام نوروزی خود عنوان نمود: سال 98 را با بحران سیل آغاز کردیم و توانستیم با همکاری مردم به خوبی و بدون خسارت جانی از آن عبور کنیم.

وی با بیان اینکه خاتمه سال 98 با بحران کرونا رو به رو شدیم، اضافه نمود: امیدواریم بتوانیم با همکاری خوب مردم و متخصصان هرچه زودتر زنجیره ویروس را قطع کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بهترین راه حل برای قطع زنجیر اتصال ویروس در خانه ماندن است، ادامه داد: سال 99 را با شعار پیروزی بر کرونا و در خانه بمانیم آغاز می کنیم تا هرچه زودتر این بحران را پشت سر بگذاریم و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

بازوند با تاکید بر این که پس از عبور از بحران کرونا برنامه های توسعه استان با جدیت دنبال می گردد، اظهارداشت: اولویت کرمانشاه اشتغال زایی و عبور از بحران بیکاری است.

وی با بیان اینکه سال گذشته اشتغال زایی مطلوبی در کرمانشاه ایجاد شد، گفت: در سال 98 سه سند اقتصاد مقاومتی رونق فراوری و اشتغال در کرمانشاه تهیه شد تا مطابق آنها هر سال سه درصد از نرخ بیکاری کرمانشاه کاسته گردد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای کاهش هر یک درصد از نرخ بیکاری باید حدود هفت هزار شغل ایجاد گردد، اظهارداشت: در سال 98 توانستیم سه درصد از نرخ بیکاری کرمانشاه را کاهش دهیم و امیدواریم این فرایند در سال 99 نیز ادامه داشته باشد.

بازوند، آسیب های اجتماعی را نیز یکی از چالش های پیش روی کرمانشاه دانست و بر مبارزه جدی با آن تاکید نمود.

وی در خاتمه پیغام خود بار دیگر به بحران کرونا اشاره و از خانواده علوم پزشکی و پرستاران که در صف اول مبارزه با کرونا هستند و جان خود را به خطر می اندازند، تشکر کرد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3778

به "استاندار کرمانشاه: سال 99 را با شعار پیروزی بر کرونا شروع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار کرمانشاه: سال 99 را با شعار پیروزی بر کرونا شروع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید