استعلام فدراسیون بسکتبال برای مسابقات گزینشی المپیک

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، از جمله رویدادهایی که با وجود گسترش جهانی ویروس کرونا هنوز در مورد برگزاری سر وقت آن تصمیم جدیدی اتخاذ نشده مسابقات سه به سه گزینشی المپیک در بخش بانوان است.

استعلام فدراسیون بسکتبال برای مسابقات گزینشی المپیک

فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) پیش از این 28 اسفند ماه را به عنوان زمان آغاز این رقابت ها اعلام کرده بود، طبق این برنامه ایران هم به عنوان یکی از 20 تیم شرکت کننده در مسابقات 25 اسفند ماه را برای سفر به هند و حضور در محل رقابت ها نهایی کرده بود. این در حالی است که معضلات ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا ابهاماتی در رابطه با برگزاری این رقابت ها ایجاد کرده است.

این مسأله ای بود که فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال دو روز پیش در مصاحبه با خبرنگاران به آن اشاره کرد و اینکه تیم سه به سه بانوان ایران برای حضور در این رقابت ها بلاتکلیف است.

در همین رابطه فدراسیون بسکتبال در ایمیلی به مسئول بسکتبال سه نفره در فدراسیون جهانی خواستار اعلام نظر شفاف و صریح در رابطه با برگزار شدن یا نشدن مسابقات هند شده است.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: شیوع ویروس کرونا تا به امروز رویدادهای زیادی را در رشته های مختلف لغو کرده است اما در رابطه با مسابقات هند هیچ اطلاع رسانی نشده بود با این حال و به خاطر در نظر دریافت سلامت ورزشکاران و اطمینان از برگزار شدن یا نشدن آن استعلام مورد نظر را از فدراسیون جهانی گرفتیم.

وی ادامه داد: در پاسخ به استعلام ایران اعلام شده که حداکثر تا جمعه شب تصمیم فیبا آسیا برای برگزار شدن یا نشدن مسابقات سه به سه بانوان در هند اعلام می شود.

طباطبایی همچنین گفت: معضلی که ایران با آن روبرو است انسداد خطوط هوایی و لغو برخی پروازهای رفت و برگشت از ایران است. ما در استعلام خود این موضوع را هم به فیبا متذکر شده ایم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات بسکتبال سه به سه بانوان در هند از جمله رویدادهای گزینشی المپیک به حساب می آید. قرار است سه تیم برتر از 20 تیم شرکت کننده در این رقابت ها صاحب سهمیه المپیک شود.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3576

به "استعلام فدراسیون بسکتبال برای مسابقات گزینشی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام فدراسیون بسکتبال برای مسابقات گزینشی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید