استقلال - الکویت در آستانه تعویق ، تصمیم جنجالی ای اف سی برای تیمهای ایرانی

به گزارش پرسینا بلاگ، ای اف سی هنوز پاسخی به درخواست الکویت برای انجام بازی با استقلال در زمین بیطرف نداده و بعضی این تعلل را با شایعه محرومیت تیم های ایرانی از میزبانی مرتبط می دانند.

استقلال - الکویت در آستانه تعویق ، تصمیم جنجالی ای اف سی برای تیمهای ایرانی

به گزارش خبرنگاران، در حالی که طبق برنامه استقلال باید هفته آینده برابر الکویت بازی مرحله پلی اف لیگ قهرمانان را برگزار کند اما این باشگاه کویتی با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل مسائل امینتی خواهان بازی در زمین بی طرف شده است.

موضوعی که البته هنوز پاسخ رسمی ای اف سی را به دنبال نداشته اما در فاصله کوتاه تا زمان برگزاری این بازی بعضا اخبار ناخوشایندی در این باره به گوش میرسد. بعضی از رسانه های عرب دلیل این تعلل ای اف سی در پاسخ به درخواست تیم کویتی را تصمیم سخت وجنجالی ای اف سی درخصوص تیم های ایرانی می دانند ومدعی شده اند در لیگ قهرمانان سال جاری تیمهای ایرانی حق میزبانی ندارند.یک مجری ورزشی عربستانی این خبر را اعلام نموده و مدعی شده رقیبان تیم های ایرانی می توانند در کشور خودشان میزبان باشند.

همه اینها در شرایطی است که فدراسیون ایران همچنان بدون رئیس اداره میشود و باید دید در صورت اتخاذ این تصمیم از سوی ای اف سی فوتبال ایران توانایی دفاع از حق خود را دارد یا خیر.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3104

به "استقلال - الکویت در آستانه تعویق ، تصمیم جنجالی ای اف سی برای تیمهای ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال - الکویت در آستانه تعویق ، تصمیم جنجالی ای اف سی برای تیمهای ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید