اطلاعیه سازمان لیگ برای صدور کارت پوشش خبری در فصل نوزدهم

به گزارش پرسینا بلاگ، سازمان لیگ فوتبال ایران شرایط ثبت نام و صدور کارت پوشش خبری - تصویری رسانه های داخلی و خارجی برای فصل 99-98 را گفت.

اطلاعیه سازمان لیگ برای صدور کارت پوشش خبری در فصل نوزدهم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و تصویربرداران کنندگان رسانه های گروهی مدارک خود را برای صدور کارت شناسایی پوشش خبری - تصویری ویژه نوزدهمین دوره لیگ برتر و لیگ دسته اول به سازمان لیگ ارائه کنند .

معرفی نامه معتبر از رسانه ها با مهر و امضای مقام مسئول، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس پرسنلی جدید (سه در چهار تمام رخ رنگی با زمینه سفید) مدارک مورد نیاز برای صدور کارت های شناسایی و خبری برای رسانه های داخلی است که در تهران باید مدارک خود را به صورت حضوری به روابط عمومی سازمان لیگ و در سایر استان ها به روابط عمومی هیئت فوتبال استان مربوطه ارائه کنند. مدارک حداکثر تا تاریخ 10 تیر ماه 1398 باید به روابط عمومی سازمان لیگ تحویل شود.

همچنین رسانه های گروهی خارجی متقاضی نیز علاوه بر مدارک فوق ملزم به ارائه معرفی نامه از طرف اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند. کارت های شناسایی برای فصل آینده برای خبرنگاران و عکاسان فعال در رسانه های گروهی صادر می شود .

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 741

به "اطلاعیه سازمان لیگ برای صدور کارت پوشش خبری در فصل نوزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه سازمان لیگ برای صدور کارت پوشش خبری در فصل نوزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید