اعتراض سناتورهای آمریکایی به کتاب های ضدنژادپرستی

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، دو تن از سناتورهای کنگره آمریکا در نامه ای خطاب به فرمانده ستاد کل ارتش این کشور خواهان بیرون کشیدن کتاب های ضدنژادپرستی از فهرست بسته های کتاب نیروهای نظامی شدند. داگ لمبورن سناتور جمهوری خواه از ایالت کلرادو و ویکی هارتزلر سناتور ایالت میسوری در این نامه مایکل گیلدی رئیس ستاد مشترک نیروهای نظامی آمریکا گفتند که برخی از کتاب های لیست کتابخوانی سربازان و نظامیان علیه قانون اساسی است.

اعتراض سناتورهای آمریکایی به کتاب های ضدنژادپرستی

در نامه سناتورهای آمریکایی نام سه کتاب از ایبرام اکس. کندی، میشل الکساندر و جیسون پیرسون قید شده است که همگی دارای محتوای ضد نژادپرستی هستند. کتاب کندی با عنوان چگونه یک ضد نژادپرست بود در سال 2019 وارد بازار کتاب آمریکا شد و از فروش بالایی نیز برخوردار بود.

ابرام کندی نویسنده و مورخ برجسته آمریکایی در زمینه سیاستگذاری نژاد و تبعیض در آمریکا است. در ماه جولای سال گذشته او به عنوان مدیر بنیانگذار مرکز تحقیقات ضدنژادپرستی دانشگاه بوستون انتخاب شد. کتاب اخیرش درباره جریان ضدنژادپرستی در آمریکا جنجال زیادی ایجاد کرد.

لمبورن و هارتزلر در نامه خود آوردند: هر سه این کتاب ها محتواهایی دارد که علیه هویت ملی آمریکا و قانون اساسی این کشور است. ارتش باید این کتاب ها را از دسترس نظامیان و سربازان مدافع حقوق آمریکایی ها دور نگه دارد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6914

به "اعتراض سناتورهای آمریکایی به کتاب های ضدنژادپرستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض سناتورهای آمریکایی به کتاب های ضدنژادپرستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید