اعطای تابعیت لهستان به عبادی پور؛ میلاد از تیم ملی می رود؟

به گزارش پرسینا بلاگ، بعد از اینکه شب گذشته در جریان یک بازی محبت آمیز به مناسبت 90 سالگی باشگاه اسکرا، مدیر این باشگاه و مسئولان فدراسیون والیبال لهستان به میلاد عبادی پور، بازیکن ایرانی تیم اسکرا تابعیت لهستانی اعطا کردند، حواشی زیادی امروز برای این بازیکن به وجود آمد.

اعطای تابعیت لهستان به عبادی پور؛ میلاد از تیم ملی می رود؟

کنراد پیچسکی، رئیس باشگاه اسکرا بلهاتوف در این باره گفت: عبادی پور 3 فصل است که با پیراهن اسکرابلچاتوف برای ما بازی می نماید و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که اقامت کشورمان را به وی بدهیم.

دریافت اقامت لهستان برای عبادی پور چه معنایی دارد؟

دریافت اقامت لهستان به این معنی نیست که با عبادی پور به عنوان یک بازیکن ملی رفتار می گردد. او همچنان به عنوان یک فرد خارجی حساب می گردد، اما از مزایای دیگری برخوردار خواهد بود که مهمترین آن ها تسهیل سفر است. مطمئناً برای میلاد بسیار مهم است که زندگی راحت تر و توانایی جابجایی بدون مشکل در قاره اروپا را داشته باشد. این موضوع کار را برای ما هم از نظر هماهنگی، برنامه ریزی و تدارکات در سفر ها راحت تر می نماید. در سال های اخیر بعضی از والیبالیست هایی که به اروپا سفر کردند دچار مشکلاتی شدند.

با اظهارات رییس باشگاه اسکرا بلهاتوف شایعه تغییر تابعیت میلاد عبادی پور که از صبح امروز در بعضی رسانه ها منتشر شده بود، رد شد و این بازیکن همانطور که خودش اعلام نموده به حضور در تیم ملی ایران ادامه می دهد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5139

به "اعطای تابعیت لهستان به عبادی پور؛ میلاد از تیم ملی می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تابعیت لهستان به عبادی پور؛ میلاد از تیم ملی می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید