افزایش اقدامات علیه شیوع کرونا ویروس در دانشگاه های آمریکا

به گزارش پرسینا بلاگ، روزانه شاهد افزایش لیست دانشگاه های آمریکایی هستیم که برای مقابله با کرونا ویروس اقدامات مختلفی انجام می دهند.

افزایش اقدامات علیه شیوع کرونا ویروس در دانشگاه های آمریکا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بوستون گلوب، درحال حاضر، دانشگاه های بوستون در ایالت ماساچوست آمریکا برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس اقدامات لازم را انجام می دهند.

در این راستا، دانشگاه نورث ایسترن(Northeastern) یک کارگروه برای نظارت بر بیماری کووید 19 ایجاد کرده است.

دانشگاه سافولک(Suffolk) در بوستون، سفرهای تحصیلی دانشجویان به چین و ایتالیا را لغو کرده و کالج امرسون(Emerson) هم به دانشجویانی که قصد بازدید از این کشورها را دارند، مشاوره های مسافرتی ارائه می دهد.

همچنین کالج امرسون توصیه هایی به دانشجویان خود داشته که به کره جنوبی، ایران و ژاپن سفر نکنند. علاوه بر این ها این کالج از دانشجویان خواسته که اگر به این کشورها سفر کرده اند، فورا این خبر را به دانشگاه اطلاع دهند.

اغلب کالج ها و دانشگاه های بوستون برای دانشجویانی که در کشورهای مرکز کرونا ویروس تحصیل می کنند، برای فصل بهار، خدمات اسکان رایگان ارائه می دهند.

سرویس سلامت دانشگاه هاروارد هم به دانشجویان و افراد مرتبط با این دانشگاه هشدار داد که سفرهای تحصیلی به ایران، ایتالیا، کره جنوبی و چین تا اطلاع ثانوی محدود شده است.

دیگر دانشگاه های ایالت های مختلف آمریکا هم برای سفر دانشجویان به کشورهای آلوده به کرونا ویروس محدودیت هایی را اعمال کرده اند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3556

به "افزایش اقدامات علیه شیوع کرونا ویروس در دانشگاه های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اقدامات علیه شیوع کرونا ویروس در دانشگاه های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید