افزایش فوق العاده ویژه پرستاران علوم پزشکی شاهرود از اول دی ماه

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه کارانه پرستاران این دانشگاه به موقع پرداخت شده است، اضافه کرد: افزایش فوق العاده ویژه پرستاران از اول دی ماه اعمال می گردد.

افزایش فوق العاده ویژه پرستاران علوم پزشکی شاهرود از اول دی ماه

دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه، ضمن گرامیداشت روز پرستار با بیان اینکه پرستاران در شرایط کرونا با حجم سنگین کار و فعالیت روبرو بودند، اظهار کرد: علاوه بر خدمات معمول و ارزنده ای که پرستاران در طول همه سنوات گذشته و در کلیه مراکز درمانی و به طور شبانه روزی انجام می دهند. در این حدود یک سال از شیوع این بیماری 12 هزار و 500 نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند که رسیدگی به این همه بیمار کرونایی کار طاقت فرسا و نفس گیری بوده است .

وی با بیان اینکه از این تعداد مراجعه سه هزار و 600 نفر بستری شدند، اضافه کرد: از این تعداد 30 درصد یعنی حدود یک هزار و 100 نفر از خدمات آی سی یو بهره مند شدند که نشان می دهد در شرایطی که بسیاری از مردم در روزهای تعطیل و در شرایط محدودیت های کرونایی در خانه بودند پرستاران برای بهبود حال بیماران مشغول چه خدمات ارزشمندی بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی طی یکی دو سال اخیر برای بهبود شرایط پرستاران در سطح ملی و دانشگاهی اتفاق افتاده است، گفت: افزایش 50 درصد حقوق پایه در انتهای سال گذشته و افزایش 50درصدی فوق العاده ویژه از ابتدای دی ماه سال جاری از جمله این اتفاقات خوب است .

وی اضافه کرد: پیگیر مطالبات کشوری پرستاران ازجمله تعرفه گذاری، افزایش حق مسکن و انتخاب این شغل به عنوان مشاغل سخت و زیان آور هستیم، توضیح داد: در پرداخت کارانه پرستاران خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود کاملاً به روز است و مطالبات پرستاران تا آبان ماه پرداخت شده است.

چمن از استفاده از نیروهای قراردادی، استخدام جدید، شرکتی، تمدید طرح، فعالیت های دانشجویی و..در بخش پرستاری در شاهرود و میامی اطلاع داد و اظهار کرد: در این حدودا یک سال از هر فرصتی استفاده شد تا بیمارستان ها و مراکز درمانی با کمبود نیروی انسانی روبرو نباشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تجهیزات آی سی یو، دستگاه های اکسیژن ساز، آزمایشگاه پی. سی. آر و بسیاری ملزومات دیگر دراین مدت تامین گشت، اعلام کرد: در شرایطی که حتی ماسک پیدا نمی شد همه کوشش ها برای تأمین تجهیزات فردی و بیمارستانی به کار گرفته شد تا با کمبود امکانات و ظرفیت روبرو نباشیم که خوشبختانه حتی در اوج اپیدمی با بستری 300 نفر امکان پاسخگویی به مردم به نحو مناسب همیشه فراهم بوده است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6165

به "افزایش فوق العاده ویژه پرستاران علوم پزشکی شاهرود از اول دی ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فوق العاده ویژه پرستاران علوم پزشکی شاهرود از اول دی ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید