امکان استفاده تمام پژوهشگران از خدمات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه امیرکبیر فراهم شد

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل امور آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه به تمام محققان و پژوهشگران خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.

امکان استفاده تمام پژوهشگران از خدمات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه امیرکبیر فراهم شد

علی نیکبخت، مدیرکل امور آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه امیرکبیر علاوه بر سرویس دهی به پژوهشگران به دیگر آزمایشگاه های دانشکده دانشگاه امیرکبیر نیز خدمات رسانی می کند.

نیکبخت با بیان اینکه مدیریت سرویس های آزمایشگاهی از جمله موارد خدمات رسانی آزمایشگاه مرکزی محسوب می شود؛ شرح داد: در این زمینه با تجهیزات آزمایشگاه ها و به روز رسانی آن ها از طریق منابع مالی آزمایشگاه مرکزی، سرویس های شبکه آزمایشگاهی را مورد حمایت قرار می دهیم.

مدیرکل امور آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اینکه کارشناسان آزمایشگاهی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی، حمایت می شوند، ادامه داد: همچنین از مراکز آزمایشگاهی برای دریافت استاندارد های لازم حمایت های مالی و معنوی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام محققین، پژوهشگران و افراد عادی که علاقه مند به پژوهش هستند، می توانند از خدمات آزمایشگاه مرکزی بهره مند شوند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2288

به "امکان استفاده تمام پژوهشگران از خدمات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه امیرکبیر فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان استفاده تمام پژوهشگران از خدمات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه امیرکبیر فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید