امین قاسمی نژاد با دریافت چک معتبر استقلالی می گردد خبرنگاران

به گزارش پرسینا بلاگ، انگار هنوز هم مهاجم مورد نظر استقلال می تواند با این تیم قرار داد امضا کند.

امین قاسمی نژاد با دریافت چک معتبر استقلالی می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شب گذشته که قرارداد قاسمی نژاد با استقلال نهایی نشد این طور به نظر می رسید که آبی پوش شدن این بازیکن به طور کلی منتفی شده است.

با این حال پیگیری ها نشان می دهد که باشگاه پدیده در ساعات پایانی شب گذشته صدور رضایتنامه قاسمی نژاد را در هیات فوتبال استان خراسان ثبت کرد اما این رضایتنامه را برای باشگاه استقلال ارسال نکرد.

با این شرایط در صورتی که استقلال 3 فقره چک معتبر به باشگاه پدیده بدهد قاسمی نژاد می تواند به عنوان بازیکن آزاد آبی پوش گردد. البته این احتمال هم وجود دارد که سیرجانی ها به جای استقلال مبلغ مورد نظر پدیده را تامین نمایند و این بازیکن را به خدمت بگیرند.

دیشب مدیران پدیده محکم و قاطع از منتفی شدن انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال خبر دادند اما گویا با توجه به اصرار این بازیکن به جدایی و احتیاج باشگاه پدیده به مبلغ رضایت نامه این بازیکن برای تامین مخارج تیم در نیم فصل دوم، مدیران پدیده قبل از بسته شدن پنجره جابجایی فسخ قرارداد این بازیکن را در هیات فوتبال ثبت کردند تا در صورتی که استقلال یا گل گهر مبلغ مورد نظر را پرداخت کردند این بازیکن بتواند با استفاده از سهمیه فیفا به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدید خود ملحق گردد.

مدیر برنامه امین قاسمی نژاد در تبادل نظر با خبرنگار طرفداری خبر ثبت رسمی رضایت نامه قاسمی نژاد در هیات فوتبال را تایید کرد و یکی از نزدیکان باشگاه پدیده نیز با تایید این خبر گفت؛ استقلالی ها اگر چک معتبر بدهند می توانند قاسمی نژاد را به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه فیفا به خدمت بگیرند.

طرفداری

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6840

به "امین قاسمی نژاد با دریافت چک معتبر استقلالی می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین قاسمی نژاد با دریافت چک معتبر استقلالی می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید