ایجاد و سامان دهی زیرساخت های گردشگری در 2 روستای خوزستان

به گزارش پرسینا بلاگ، مسئول دفترفنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: عملیات ایجاد و سامان دهی زیرساخت های گردشگری در دو روستای شیوند ایذه و صراخیه شادگان در حال اجراست.

ایجاد و سامان دهی زیرساخت های گردشگری در 2 روستای خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خوزستان، احسان زارع امروز پنجم مردادماه 98 از شروع فاز دوم عملیات اجرایی زیرساخت گردشگری روستای شیوند ایذه خبرداد و گفت: عملیات اجرایی این فاز شامل بهسازی و سنگ فرش راستا، تأمین روشنایی های راستا، ایجاد آلاچیق و فضاهای استراحتگاهی، احداث سرویس بهداشتی و برطرف و اصلاح راستاهای پرخطر از روستا تا آبشار شیوند است که با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال در حال اجراست.

او در این باره اضافه نمود: عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت گردشگری در روستای شیوند ظرف 15 ماه آینده به اتمام خواهد رسید و آماده استفاده برای گردشگران و مسافران است.

زارع درادامه با اشاره به شروععملیات سامان دهی زیرساخت های گردشگری روستای صراخیه شادگان عنوان نمود: این پروژه نیز با اعتباری به میزان 2میلیارد و 500میلیون ریال در حال اجرا است.

مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان اظهار داشت: عملیات سامان دهی زیرساخت های گردشگری روستای صراخیه شامل تعمیر و بهسازی اسکله های موجود، بهسازی راستا، بازسازی سرویس بهداشتی و نمازخانه روستا و نیز بهسازی آلاچیق های موجود در جزیره است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1161

به "ایجاد و سامان دهی زیرساخت های گردشگری در 2 روستای خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد و سامان دهی زیرساخت های گردشگری در 2 روستای خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید