برخی فقط به دنبال بدست آوردن ریاست مجلس یازدهم هستند

به گزارش پرسینا بلاگ، دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با بیان اینکه برخی ها در حال ایجاد جریان هایی برای بدست آوردن ریاست مجلس یازدهم هستند، گفت: این احتمال می رود که علی لاریجانی به دلیل انتقادهای جدی اصولگرایان از نحوه مدیریت ایشان در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نکند.

برخی فقط به دنبال بدست آوردن ریاست مجلس یازدهم هستند

حسن بیادی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه من تاکنون در خصوص محمدباقر قالیباف نشنیده ام که وی خود را برای حضور در انتخابات مجلس آماده کند، اظهار کرد: اما این کار اقدام پسندیده ای است که امثال قالیباف برای ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات بتوانند نقش آفرینی نمایند و این حق قانونی هر کسی است که در انتخابات می تواند شرکت کند و ظرفیت مدیریتی و اجرایی آقای قالیباف اگر بیشتر از سایرین نباشد، کمتر از آنان نیست.

وی ادامه داد: بعضی ها در حال ایجاد جریان هایی برای بدست آوردن ریاست مجلس یازدهم هستند، در حالیکه ریاست مجلس انتخابی است نه انتصابی. برای بعضی ریاست مجلس توهم است؛ زیرا تا انتخابات برگزار نگردد، تکلیف ریاست مجلس تعیین نمی گردد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که آیا این جریان ها در داخل اصولگرایان هستند؟، توضیح داد: در این موضوع میان جناحین فرقی نیست و این معضل توهم و تمامیت خواهی در بین اصلاح طلبان هم وجود دارد. در مجلس کنونی مشاهده نمودیم که اصلاح طلبان اعلام کردند در انتخابات مجلس دهم پیروز غالب هستند، در حالی که نتوانستند ریاست مجلس و بعضی از کمیسیون های مهم مجلس را بدست آورند.

این فعال سیاسی درباره تمایل بعضی اصولگرایان برای جداکردن علی لاریجانی بیان نمود: من این جریان مقابله را فقط در خصوص اصولگرایان قبول ندارم، ولی به صورت طبیعی با جریان هایی که به دلیل عدم مدیریت صحیح در مجلس دهم ایجاد شده حضور لاریجانی را کمرنگ تر نموده و این احتمال وجود دارد که خود ایشان در انتخابات شرکت نکند.

بیادی همچنین در پاسخ به این پرسش که نامزد نشدن لاریجانی به نفع اصولگرایان خواهد بود یا به ضرر آنها؟ ابراز عقیده کرد: فرقی نمی کند. با توجه به ساختار اشتباه انتخابات، فرقی نمی کند چه کسی رئیس مجلس و یا رئیس جمهور و یا شورای شهر باشد. تا وقتی احزاب فراگیر سر کار نیاید و نظام انتخابات حزبی نگردد، هر کسی برای هر پست پارلمانی انتخاب گردد، وضع همین است و با این پدیده روزمره گی در مدیریت اجرای کشور و فساد خانمان برانداز اداری نتیجه ای بهتر از این حاصل نخواهد شد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2242

به "برخی فقط به دنبال بدست آوردن ریاست مجلس یازدهم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی فقط به دنبال بدست آوردن ریاست مجلس یازدهم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید