بهداد سلیمی: منتشر شدن شماره تلفن و نشانی خانه ام برایم مزاحمت ایجاد کرد، از تبعیض وزارت ورزش عصبانی بودم

به گزارش پرسینا بلاگ، قهرمان سابق وزنه برداری ایران و دنیا گفت: انتشار قراردادم بدون پوشاندن شماره تلفن و آدرس کار غیر حرفه ای بود و مشکلاتی را برایم ایجاد کرد.

بهداد سلیمی: منتشر شدن شماره تلفن و نشانی خانه ام برایم مزاحمت ایجاد کرد، از تبعیض وزارت ورزش عصبانی بودم

به گزارش خبرنگاران، بهداد سلیمی که میهمان برنامه سلام صبح بخیر بود، درباره دو سهمیه ایران برای المپیک و شانس کسب مدال گفت: شانس مان کم است، اما امیدواریم. وزنه بردارهای خوبی داریم و اگر کیانوش رستمی یا سهراب مرادی یک کدام شان سهمیه کسب نمایند، می توانیم به مدال برسیم.

این ورزشکار درباره منتشر شدن شماره تلفن و نشانی منزلش در فضای مجازی گفت: یکی از دوستان رسانه ای این کار را انجام داد. یک روز من بعد از ظهر خواب بودم و وقتی از خواب بیدار شدم، دیدم نزدیک 100 تماس از شماره های ناشناس دارم. مقداری تحقیق کردم و متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است. من با باشگاهی قرارداد و از آنها طلبی هم داشتم و این موضوع را به وسیله مجامع حرفه ای پیگیری کردم. اینها کار غیرحرفه ای انجام دادند و قرارداد مرا بدون اینکه شماره تلفن و آدرس مرا بپوشانند، منتشر کردند. منتشر کردن قرارداد اشکالی ندارد، اما این کار باعث شد تا چند وقتی برای من خیلی مزاحمت ایجاد گردد و اذیت شدم.

وی درباره استوری که در مورد فوتبالیست ها منتشر کرد، شرح داد: وقتی آن استوری را گذاشتم، خیلی از تبعیض زیادی که بین ورزشکاران از طرف وزارت ورزش قائل می گردد، عصبانی بودم. ما در بازی های آسیایی 2018 صندلی خوبی داشتیم و مدال های خوبی گرفتیم و من هم یکی از ورزشکاران بودم. نزدیک به یک سال و نیم بود که پاداش ورزشکاران ما که فکر می کنم 200 سکه بود را نمی دادند. از تابستان 2018 که از مسابقات برگشتیم، این پاداش به تعویق افتاد. انتها به مسابقات جام ملت های آسیا که در پاییز بود، رسیدیم و در حالی که یک سال و نیم پاداش های ما را نمی دادند و ورزشکاران حق شان را طلب می کردیم و حتی عده ای جلوی وزارت ورزش تحصن نموده بودند، متوجه شدیم یکی از معاونت ها چمدان پر از پول به اردوی تیم ملی فوتبال برد، من هم از کوره در رفتم.

سلیمی مطرح نمود: من نمی گویم به فوتبالیست ها پاداش ندهیم. اگر آنها مقامی کسب می نمایند، پاداش بگیرند، اما اینکه به این شکل تبعیض قائل می شوند درست نیست. یک سال و نیم به ما بگویند نداریم، اما بعد با چمدان پول از کشور بروند و تا عرق آنها خشک نشده بخواهند از آنها تجلیل نمایند.

قهرمان سابق وزنه برداری یادآور شد: من برای مربیگری در مجارستان سه ماه دوره گذراندم و مدرک درجه یک بین المللی در رشته وزنه برداری را کسب کردم. دوره خوبی بود و توانست به من یاری کند و علاوه بر وزنه برداری در رشته های دیگر چون جامعه شناسی، روانشناسی و فیزیوتراپی خیلی یاریم کرد. جا دارد تشکر ویژه از صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشته باشم که ترتیب این سفر را داد.

وی در سرانجام گفت: بعد از اینکه ورزش را کنار گذاشتم، به جرات می توانم بگویم صالحی امیری تنها مسئولی بودند که از من حمایت کرد و به دنبال این است که من و سایر ورزشکاران و جوانانی که ورزش را کنار گذاشته اند، به نوعی در بدنه ورزش بمانند؛ چه از نظر مدیریتی و چه مربیگری. او تمام تلاشش را می نماید که ورزشکاران ما فراموش نشوند و تجربه ای که به دست آورده اند به نسل های بعد منتقل نمایند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2735

به "بهداد سلیمی: منتشر شدن شماره تلفن و نشانی خانه ام برایم مزاحمت ایجاد کرد، از تبعیض وزارت ورزش عصبانی بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهداد سلیمی: منتشر شدن شماره تلفن و نشانی خانه ام برایم مزاحمت ایجاد کرد، از تبعیض وزارت ورزش عصبانی بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید