بیمارستان رودسر مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تجهیز بیمارستان شهید نورانی رودسر به دستگاه سی تی اسکن اطلاع داد و گفت: طی ماه های اخیر چهار دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان های گیلان اختصاص یافته است.

بیمارستان رودسر مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

ارسلان سالاری در جمع خبرنگاران از تجهیز بیمارستان شهید انصاری رودسر به یک دستگاه سی تی اسکن اطلاع داد و اظهار کرد: یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس برند نیوسافت برای نخستین بار وارد بیمارستان شهید انصاری رودسر شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته بیماران نیازمند این خدمت به ناچار باید به بخش خصوصی شهرهای همجوار و یا مراکز درمانی مرکز استان مراجعه می کردند، اضافه نمود: این دستگاه به ارزش ریالی 15 میلیارد ریال به وسیله هیئت امنای صرفه جویی ارزی خریداری شد و به زودی در بیمارستان نصب و راه اندازی می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه جانمایی استقرار سی تی اسکن در بیمارستان شهید نورانی رودسر تعبیه شده، گفت: برای آماده سازی فضای فیزیکی استقرار سی تی اسکن در این بیمارستان 250 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

سالاری با بیان اینکه قیمت واقعی یک دستگاه سی تی اسکن 37 میلیارد ریال بوده، اضافه نمود: با رایزنی های اجرا شده با هیات امنای صرفه جویی ارزی و استفاده از ارز دولتی 20 میلیارد ریال تخفیف در خرید این دستگاه اعمال شده است.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا تجهیز و توسعه زیرساختهای درمانی در گیلان ادامه داشته باشد، گفت: سی تی اسکنی که امروز در بیمارستان شهید نورانی رودسر اختصاص یافته چهارمین دستگاهی بوده که در ماه های اخیر توانسته ایم در جهت تجهیز بیمارستان ها به استان وارد کنیم.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4037

به "بیمارستان رودسر مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان رودسر مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید