تاج در تمرین تیم فوتبال جوانان ایران حاضر شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج عصر امروز در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال با حضور در جمع شاگردان سیروس موسوی خطاب به ملی پوشان جوان فوتبال ایران گفت: شما باید به خودتان ببالید چرا که برگزیدگان فوتبال کشور هستید و آینده درخشانی پیش رو دارید. خوشحالم که کادر فنی خوب، جوان، پرتلاش و با انگیزه ای با حضور آقایان پورموسوی، عقیلی، بختیاری زاده و فراز فاطمی در اینجا شکل گرفته است. آقای پورموسوی پیشینه و سابقه تعیین و روشنی دارد و امیدوارم در این تیم هم پیروز باشد.

تاج در تمرین تیم فوتبال جوانان ایران حاضر شد

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه نمود: من به این تیم خیلی امیدوارم و گزارش های بسیار خوبی از تیم جوانان دریافت می کنم. امیدوارم در مسیری که پیش روی شماست پیروز و سربلند باشید.

در ادامه سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان با قدردانی از رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حضور جنابعالی موجب می گردد که ما احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم و بدانیم که کار مهمی در پیش داریم. از حمایت و همکاری فدراسیون فوتبال کمال تشکر را دارم.

همچنین فراز فاطمی مدیر تیم ملی جوانان گفت: شرایط و امکانات مرکز ملی فوتبال با گذشته قابل قیاس نیست. امکانات این مرکز در حد کمپ های بین المللی است و این بسیار ارزشمند است. باید از مجموعه فدراسیون و همه کسانی که در ایجاد این امکانات تأثیرگذار بودند قدردانی کرد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 462

به "تاج در تمرین تیم فوتبال جوانان ایران حاضر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج در تمرین تیم فوتبال جوانان ایران حاضر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید