توسعه صنعتی و جذب سرمایه گذاران از مهم ترین اهداف شهرک های صنعتی است

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/گیلان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: توسعه صنعتی، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، یاری به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه گذاران از مهم ترین اهداف شهرک های صنعتی است.

توسعه صنعتی و جذب سرمایه گذاران از مهم ترین اهداف شهرک های صنعتی است

فریبرز سعیدی کیا امروز در نشست با فرماندار رودبار که در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: با تکمیل زیرساخت ها و امکانات زیربنایی در شهرک ها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان اضافه نمود: توسعه صنعتی، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، یاری به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه گذاران از مهم ترین اهداف شهرک های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با بیان اینکه شهرک های صنعتی، کشور را برای تکیه بر فراوری داخلی و خودکفایی آماده می نماید، گفت: شهرک صنعتی لوشان یکی از شهرک های مهم، قدیمی و با سابقه گیلان بوده که شرکت های معتبر و توانمند در آنجا استقرار دارند. قطعا فعالیت در چنین شهرک وسیع و مهمی، کار ارزشمند و خطیری می باشد لذا از همه مسئولین انتظار داریم که ما را در ارتقا و توسعه هر چه بیشتر شهرک های صنعتی لوشان و خرشک حمایت نمایند.

در ادامه هوشنگ عباسقلی زاده، فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به اهمیت و صندلی شهرک های صنعتی در کشور، اظهار کرد: بدون شک شهرک های صنعتی به عنوان یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، فراوری و اشتغال در کشور به شمار می فرایند.

وی اضافه نمود: شهرک های صنعتی پیش قراول توسعه، عمران و آبادانی کشور هستند، بهره مندی از زیرساخت های صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی مزیت استقرار صنعت در شهرک های صنعتی است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6242

به "توسعه صنعتی و جذب سرمایه گذاران از مهم ترین اهداف شهرک های صنعتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه صنعتی و جذب سرمایه گذاران از مهم ترین اهداف شهرک های صنعتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید