تکلیف کنعانی زادگان چیست؟!

به گزارش پرسینا بلاگ، روزنامه های قطری هر روز در خصوص محمدحسین کنعانی زادگان خبری را منتشر می نمایند که در آخرین آن ها روزنامه الرایه در شماره امروز خود مدعی شده باشگاه الاهلی در انتظار سفر کنعانی زادگان به قطر است.

تکلیف کنعانی زادگان چیست؟!

این روزنامه خبر داده کنعانی زادگان طی چند روز آینده به دوحه می رود تا جمع بازیکنان خارجی الاهلی را تکمیل کند چرا که سرمربی الاهلی در نظر دارد برای ماه آینده میلادی این تیم را به مدت دو تا سه هفته روانه اردوی آماده سازی ترکیه کند.

این روزنامه در حالی مدعی شده کنعانی زادگان تا چند روز آینده پرسپولیس را ترک می نماید که هنوز تا سرانجام لیگ برتر و در مجموع فصل فوتبال ایران چند هفته ای باقی است و کنعانی زادگان زودتر از آن نمی تواند از پرسپولیس جدا گردد.

طبق برنامه ریزی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، لیگ بیستم روز 8 مرداد به سرانجام می رسد و پرسپولیس در این روز باید آخرین بازی خود را مقابل پیکان انجام دهد. این در حالی است که اگر پرسپولیس روز پنجشنبه پیروز به شکست استقلال گردد و به مرحله بعدی رقابت های حذفی برسد فصل هم چنان برای سرخ پوشان ادامه پیدا خواهد نمود. طبق برنامه فینال جام حذفی هم روز 18 مرداد به سرانجام می رسد.

از این رو کنعانی زادگان تا سرانجام فصل فوتبالی قادر به ترک کردن پرسپولیس نیست مگر این که یحیی گل محمدی با جدایی او زودتر از زمان مقرر موافقت کند که بسیار بعید است.

طرفداری

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7728

به "تکلیف کنعانی زادگان چیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف کنعانی زادگان چیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید