تیم ملی پیش از اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی، بازی محبت آمیز خواهد داشت؟

به گزارش پرسینا بلاگ، با توجه به تقویم فشرده مسابقات لیگ برتر و جام حذفی که باعث خواهد شد تا بازیکنان داخلی درگیر مسابقات باشند و همچنین تمرینات آماده سازی سه تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث می شود تا سرمربی تیم ملی فرصت برنامه ریزی برای هماهنگی و انجام بازی تدارکاتی را نداشته باشد.

تیم ملی پیش از اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی، بازی محبت آمیز خواهد داشت؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با مشخص شدن برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر، بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی، به نظر می رسد برنامه فشرده پیش رو تا برگزاری اولین دیدار تیم ملی در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر باعث خواهد شد تا تیم ملی فرصت لازم برای برگزاری دیدار تدارکاتی را نداشته باشد.

با توجه به تقویم فشرده مسابقات لیگ برتر و جام حذفی که باعث خواهد شد تا بازیکنان داخلی درگیر مسابقات باشند و همچنین تمرینات آماده سازی سه تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث می شود تا سرمربی تیم ملی فرصت برنامه ریزی برای هماهنگی و انجام بازی تدارکاتی را نداشته باشد.

در حالی که قرار است طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرعه کشی رقابت های مرحله نهایی جام جهانی روز پنجشنبه 10 تیرماه در کشور مالزی برگزار شود، پس از سیدبندی رقابت های مرحله سوم و نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 فیفا از برنامه برگزاری بازی ها در این مرحله هم رونمایی کرده است و براین اساس پس از قرعه کشی مسابقات که فردا پنجشنبه در کوآلالامپور مالزی برگزار خواهد شد، 12 تیم حاضر در مسابقات از شهریور ماه به صورت رسمی وارد مرحله نهایی مسابقات خواهند شد.

بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال اولین مسابقه تیم ملی در 11 شهریور برگزار خواهد شد و با توجه به فرصت کمی که در اختیار کادر فنی تیم ملی خواهد بود بعید است در این مرحله و تا پیش از اولین بازی ایران در این مرحله فدراسیون بتواند بازی تدارکاتی با حریفان مشابه را برای شبیه سازی حریفان برگزار کند. اگر لیگ هفته اول مرداد به پایان برسد، فینال جام حذفی قرار است 14 مرداد برگزار شود و احتمالا 20 یا 21 مرداد هم سوپرجام باشگاه های کشور برگزار می شود و عملا از 22 مرداد تا 11 شهریور حدود سه هفته زمان هست که اردوی تیم ملی و یکی دو بازی محبت آمیز برگزار شود، اما هنوز از فیکس شدن بازی های محبت آمیز خبری نیست و مصاحبه دیروز خورشیدی با دوربین فوتبالی هم حاکی از آن بود که فقط اردوی خوبی برای تیم ملی برگزار خواهد شد. البته در روز اول رقابت های مقدماتی، ایران با تیم پنجم گروه بازی می کند که بازس سختی به نظر نمی رسد، اما در هر حال انجام بازی محبت آمیز می تواند مثمر ثمر باشد.

هم چنین با توجه به برنامه ریزی اجرا شده از سوی سازمان لیگ، فصل آینده لیگ برتر از دوم مهر آغاز می شود و بعد از دو سه هفته برگزاری به بهانه بازی تیم ملی تعطیل می شود و عملا فرصتی در این بین برای تیم ملی برای تدارک بازی محبت آمیز وجود ندارد. ضمن اینکه فیفا در این بین زمانی برای برگزاری بازی محبت آمیز مشخص نکرده است.

باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در راه آماده سازی بازیکنان برای حضور در این مرحله با توجه به تقویم فشرده ای که وجود دارد می توانند بازی تدارکاتی را برای تیم ملی در نظر بگیرند یا اسکوچیچ شاگردانش را بدون بازی محبت آمیز راهی مسابقات انتخابی جام جهانی خواهد کرد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7581

به "تیم ملی پیش از اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی، بازی محبت آمیز خواهد داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی پیش از اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی، بازی محبت آمیز خواهد داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید