خبرنگاران توسعه 5 هکتاری فضای سبز تفرجگاه عینالی تبریز شروع شد

به گزارش پرسینا بلاگ، تبریز- خبرنگاران - با حضور شهردار تبریز طرح توسعه 5 هکتاری فضای سبز مجموعه تفریحی- گردشگری عینالی با کاشت 5 هزار اصله درخت در این مجموعه شروع شد.

خبرنگاران توسعه 5 هکتاری فضای سبز تفرجگاه عینالی تبریز شروع شد

ایرج شهین باهر روز آدینه پس از کاشت یک نهال در مجموعه عون بن علی تبریز گفت: توسعه درختکاری، برنامه سال 99 شهرداری تبریز و برنامه میان مدت شورای شهر مبنی بر توسعه فضای سبز تبریز است.

وی مجموعه عون بن علی را مستثنی از این توسعه فضای سبز ندانست و گفت: توسعه فضای سبز عینالی نیز به عنوان پارک منطقه ای تبریز بسیار حائز اهمیت است و در این راستا برنامه هایی در مورد توسعه درختکاری و توسعه مجموعه عینالی جهت اجرایی شدن در دستور کار مدیریت مجموعه واقع شده است.

شهردار تبریز از این تفرجگاه به عنوان ظرفیتی عظیم برای تبریز و استان آذربایجان شرقی نام برد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بازدید و حضور قابل توجهی از این مجموعه وجود دارد و گاهی بیش از 100 هزار نفر از شهروندان در عینالی حضور یافته و از این فضا استفاده می نمایند، این ظرفیت می تواند باعث جذب سرمایه گذار باشد.

وی با قدردانی از مدیریت مجموعه عون بن علی به سبب برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت ها و فضای سبز این تفرجگاه در سال 99، گفت: امیدوارم فضای سبز تبریز را به جایی برسانیم که بار دیگر در کشور به عنوان باغ شهر مطرح گردد.

تفرجگاه کوهستانی عینالی با 5 هزار و 600 هکتار وسعت در شمال شهر تبریز واقع شده و عظیم ترین تفرجگاه کوهستانی کشور به شمار می رود.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4397

به "خبرنگاران توسعه 5 هکتاری فضای سبز تفرجگاه عینالی تبریز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه 5 هکتاری فضای سبز تفرجگاه عینالی تبریز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید