خبرنگاران تیم فوتبال نفت آبادان به حمایت وزارت نفت احتیاج دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، آبادان - خبرنگاران - رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نباید به یکباره خصوصی سازی گردد و وزارت نفت باید از این تیم حمایت کند.

خبرنگاران تیم فوتبال نفت آبادان به حمایت وزارت نفت احتیاج دارد

به گزارش خبرنگاران فریدون عباسی روز سه شنبه که به همراه رییس مجلس شورای اسلامی به خوزستان سفر نموده، در حاشیه سفر به آبادان در جمع خبرنگاران اعلام کرد:باید به شرایط شهرهای نفتخیز جنوب به ویژه آبادان توجه ویژه ای گردد؛ گرمای هوا و گرد و غبار باعث کاهش کیفیت زندگی در این شهرها شده است.

وی اضافه نمود: اگر به نمادهای آبادان توجه نگردد و عرق ملی مردم آبادان در هشت سال جنگ تحمیلی در نظر گرفته نگردد دین خود را به مردم این شهرستان که با چنگ و دندان مقابل دشمن ایستادند را ادا ننموده ایم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه ویژه آبادانی ها به ورزش گفت: ورزش به ویژه تیم فوتبال صنعت نفت مانند خون در رگ هر آبادانی جریان دارد؛ با توجه به کمبود و عقب افتادگی آبادان که جنگ به آن تحمیل کرد ضروری است از ورزش و تیم صنعت نفت حمایت گردد.

عباسی ادامه داد: نادیده دریافت نمادهایی همچون فوتبال در آبادان شایسته مردم این شهرستان نیست؛ نباید به فوتبال که غرور مردم مرزنشین آبادان است خدشه وارد گردد و باید به نمادهای فرهنگی و ورزشی این شهرستان بیشتر توجه گردد.

وی اضافه نمود: جوانان آبادانی ورزش و تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و ورزش های دیگر توپی را به عنوان تنها تفریح در اختیار دارند که نباید این امکان را از آنها گرفت.

رییس کمیسیون انرژی مجلس خواهان حمایت بیشتر وزارت نفت از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شد و گفت: به وزارت نفت توصیه می گردد در مورد تیم فوتبال صنعت نفت عجولانه تصمیم گیری نکند و فعلا به سوی خصوصی سازی این تیم گام برندارند و این اقدام را در برهه زمانی طولانی انجام دهد.

عباسی ادامه داد: اگر بناست تیم صنعت نفت به سوی خصوصی سازی برود باید سهام آن به مردم آبادان واگذار گردد، استادیوم تجهیز گردد که اگر در آینده خصوصی سازی صورت گرفت این تیم به سوی نابودی پیش نرود ، منابع درآمدی برای تیم صنعت نفت باید در نظر گرفته گردد تا تیمی سالم و مقتدر را ببینیم.

وی اضافه نمود: بودجه باید در زمان لازم به تیم صنعت نفت آبادان تزریق گردد تا این تیم در لیگ برتر صندلی واقعی خود را بدست آورد، نباید تمامی امکانات در تهران وجود داشته باشد و شهرهایی مانند آبادان هیچگونه امکاناتی وجود نداشته باشند.

عباسی با بیان اینکه پیوست های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی باید برای آبادان دیده گردد گفت: مردم آبادان به گردن کشور حق دارند و اکنون باید از تمامی جهات از جمله فرهنگی، هنری، ورزشی و رفاهی به آبادان یاری گردد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسوولان وزارت نفت تصمیم بهجایی خواهند گرفت و هفته آینده به همراه سه نماینده مردم آبادان در ملاقات با مسوولان وزارت نفت این خواست مردم را به اطلاع آنها خواهیم رساند.

رییس مجلس شورای اسلامی صبح روز سه شنبه به وسیله فرودگاه جمی آبادان، در سفری چهار روزه و آنالیز مسایل و مسائل خوزستان ، وارد این استان شد این نخستین سفر استانی قالیباف پس از انتخاب وی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی است.رییس مجلس قرار است برای آنالیز مسائل خوزستان در همه 14 حوزه انتخابیه استان خوزستان حضور پیدا کند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5221

به "خبرنگاران تیم فوتبال نفت آبادان به حمایت وزارت نفت احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال نفت آبادان به حمایت وزارت نفت احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید