خبرنگاران دادستان: پذیرش مسافران در سمنان پیگرد قانونی دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، سمنان- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به این که هر گونه اسکان و پذیرش مسافران در سمنان ممنوع است گفت: هر گونه تخلف پیگرد قانونی دارد و با افراد متخلف با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

خبرنگاران دادستان: پذیرش مسافران در سمنان پیگرد قانونی دارد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

شریف ابراهیمی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی تهدید علیه بهداشت عمومی جرم محسوب شده و با متخلفان برخورد قاطع می شود.

وی ادامه داد: اسکان و پذیرش مسافران در شرایطی فعلی موجب شیوع ویروس کرونا شده و تهدیدی برای سلامت و بهداشت جامعه محسوب می شود و براساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی با افراد متخلف برخورد قاطع می شود.

وی بیان نمود: سربازان گمنام سلامت و مسوولان برای شکست ویروس کرونا به صورت شبانه روزی مشغول تلاش هستند و پذیرش مسافران در واقع بی ثمر کردن تلاش ها در کنترل شیوع ویروس کرونا در استان سمنان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تاکید کرد: اجاره موقت خانه و اسکان مسافران و رهگذران در استان سمنان ممنوع بوده و با افراد متخلف با جدیت برخورد می شود.

وی با بیان اینکه اماکن گردشگری، هتل ها و مهمانپذیرهای استان سمنان برای کنترل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و هیچ گونه خدمت رسانی به کسانی که به استان سمنان سفر کنند انجام نخواهد شد، شرح داد: از هموطنان عزیز در سراسر کشور تقاضا می شود در شرایط کنونی به این استان سفر نکنند و مردم استان را در کنترل شیوع کرونا کمک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف و اسکان مسافران می توانند با مراجعه به واحدهای کشیک در دادسراها یا ضابطان قضایی مانند نیروی انتظامی برای بررسی و رسیدگی به تخلف گزارش کنند.

از ظهر دیروز 966 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 20 هزار و 610 نفر رسید،تعداد مبتلایان استان در 24 ساعت گذشته نسبت به روز پیشین خود تغییری نداشت.

علیرضا رییسی معاون وزیر بهداشت در آخرین گزارش خود تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان را 645 نفر عنوان کرده بود.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3801

به "خبرنگاران دادستان: پذیرش مسافران در سمنان پیگرد قانونی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دادستان: پذیرش مسافران در سمنان پیگرد قانونی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید