خبرنگاران ساعت کار اداری سه روز آینده در شهرستان کهگیلویه کاهش یافت

به گزارش پرسینا بلاگ، یاسوج - خبرنگاران - رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه گفت: به علت افزایش دمای هوا و جلوگیری از قطعی برق شهروندان ،ساعت کار سازمان ها و نهادهای دولتی در این شهرستان در سه روز آینده یک ساعت کاهش یافت.

خبرنگاران ساعت کار اداری سه روز آینده در شهرستان کهگیلویه کاهش یافت

مهرداد تابش نژاد دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت افزایش دما و احتمال قطعی برق، خاتمه ساعت کاری همه سازمان ها و نهادهای دولتی این شهرستان در سه روز آینده از سه شنبه ساعت 12/ 30‬ دقیقه خواهد بود.

وی بر نظارت دستگاه های اجرایی نسبت به صرفه جویی برق بعد از ساعت اداری نیز تاکید نمود.

تابش نژاد توضیح داد: در صورت افزایش دما و در راستای جلوگیری از قطعی برق با همکاری فرمانداری شهرستان پنجشنبه ها نیز تعطیل خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هفته گذشته نیز گفت: وضعیت هوای استان در تابستان سال جاری گرم همراه با وزش بادهای گرم پیش بینی می گردد.

ولی بهره مند گفت: سال جاری هم از نظر تعداد روزهای گرم و هم از دیدگاه حداکثر دمای هوا، تابستان گرمی برای مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می گردد.

وی با اشاره به اینکه پارسال هوای 40 درجه سانتیگراد در شهر سردسیری یاسوج تجربه شد، ابراز داشت: سال جاری نیز چنین دمایی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: حداکثر دمای هوای شهرهای گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 50 درجه سانتیگراد بود که سال جاری نیز چنین دمایی در مناطق گرمسیری تکرار خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود 16 هزار و 249 کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران واقع شده است.

این استان یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد و اختلاف خنک ترین و گرم ترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد در خرداد سال جاری به 31 درجه سانتیگراد رسید.

گرم ترین دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در خرداد سال جاری به میزان 46.5 درجه سانتیگراد در شهر گرمسیری لیکک گزارش شده است.

خنک ترین دمای هوای خرداد ماه سال جاری در شهرهای سردسیری یاسوج و سی سخت به میزان 8.8 درجه سانتیگراد ثبت شده است.

7531/

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 728

به "خبرنگاران ساعت کار اداری سه روز آینده در شهرستان کهگیلویه کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت کار اداری سه روز آینده در شهرستان کهگیلویه کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید