درخواست تجدیدنظر تیم ترامپ پس از رد شکایت در پنسیلوانیا علیه آرای پستی

به گزارش پرسینا بلاگ، در حالی که رسانه های خبری جریان اصلی آمریکا پیش بینی نموده اند که جو بایدن پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری شده است، ولی دونالد ترامپ هنوز حاضر به پذیرش شکست نشده و گفته است که تقلب هایی گسترده و بی سابقه در رأی های پستی اجرا شده است.

درخواست تجدیدنظر تیم ترامپ پس از رد شکایت در پنسیلوانیا علیه آرای پستی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ستاد انتخاباتی ترامپ روز شنبه اظهار داشت، به دنبال تجدیدنظر فوری در حکم یک قاضی فدرال است که شکایت مربوط به بی اعتبار بودن آرای پستی در ایالت پنسیلوانیا را رد نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ستاد انتخاباتی ترامپ پیش از این شکایتی را در ایالت پنسیلوانیا در مورد قانون شکنی در رأی های پستی مطرح نموده و خواهان بی اعتبار شدن این آرا شده بود ولی یک قاضی فدرال با اعلام اینکه استدلال های مطرح شده در این شکایت، ناروا و بی پایه و اساس است، با آن مخالفت نموده است.

رودی جولیانی وکیل ترامپ این شکایت را با هدف حذف میلیون ها رأی پستی در پنسیلوانیا مطرح نموده بود.

در بیانیه مشترک رودی جولیانی و جینا الیس مشاور ارشد حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ آمده است: تصمیم امروز قاضی فدرال به ما یاری کرد تا راهبرد خود را برای طرح درخواست تجدیدنظر در دیوان عالی آمریکا دنبال کنیم.

متیو بران قاضی فدرال با انتشار بیانیه ای ضمن رد شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ اظهار داشت: استدلال های حقوقی نادرست و مخدوش و همین طور اتهامات بی پایه و اساس بدون سند و مدرک، به دادگاه ارائه شده است. در آمریکا این نوع شکایت ها نمی تواند حتی یک رأی دهنده را از حق رأی محروم کند چه برسد به اینکه کل رأی دهندگان در ششمین ایالت پرجمعیت آمریکا از حق رأی محروم شوند.

+

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5922

به "درخواست تجدیدنظر تیم ترامپ پس از رد شکایت در پنسیلوانیا علیه آرای پستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست تجدیدنظر تیم ترامپ پس از رد شکایت در پنسیلوانیا علیه آرای پستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید