رئال مادرید و چلسی در آستانه توافق برای انتقال ازار

به گزارش پرسینا بلاگ، دو باشگاه پایتخت های اسپانیا و انگلیس به توافق برای انتقال ستاره بلژیکی آبی های لندن به مادرید نزدیک شده اند.

رئال مادرید و چلسی در آستانه توافق برای انتقال ازار

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، به نظر می رسد که ادن ازار به آرزوی خود برای بازی در رئال مادرید نزدیک شده است چرا که روند مذاکرات دو باشگاه چلسی و رئال مادرید برای انتقال این بازیکن بلژیکی به سانتیاگو برنابئو پیشرفت قابل توجهی داشته است و انتظار می رود که ظرف چند روز آینده، جابجایی او قطعی گردد.

سه طرف قرارداد، باشگاه چلسی، رئال مادرید و خود بازیکن، در آستانه حصول توافق هستند و هافبک هجومی بلژیکی چلسی قرار است به زودی به مادرید سفر کند و با این تیم قراردادی ببندد که او را برای 6 فصل به سفیدپوشان پایتخت اسپانیا متعهد می نماید.

طبق گزارش مارکا، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید هفته پیش موافقت خود در مورد انجام این جابجایی را به باشگاه اعلام نموده است. او شیفته توانایی ها و مهارت های ازار از جمله سرعت بالا و تکنیک اوست. ازار دقیقاً همان بازیکنی است که رئال بعد از رفتن کریستیانو رونالدو، نبود آن را احساس نموده است. رئالی ها تابستان سال گذشته نیز برای خرید ازار 28 ساله کوشش کردند اما چلسی در آن فصل برای فروش او 200 میلیون یورو درخواست کرد که این رقم باعث انصراف تیم مادریدی شد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 319

به "رئال مادرید و چلسی در آستانه توافق برای انتقال ازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید و چلسی در آستانه توافق برای انتقال ازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید