رستوران توراندوت مسکو

به گزارش پرسینا بلاگ، قیمت ، موقعیت ، سرویس دهی خوب و کیفیت غذا از جمله فاکتورهایی هستند که گردشگران در سفر به مسکو برای انتخاب رستوران به آن توجه می نمایند . چرا که یک غذای بی کیفیت می تواند سفر را تحت تاثیر قرار داده و از لذت آن بکاهد . در شهر مسکو برای تمامی سلیقه ها رستوران باب میل یافت می شود از رستوران های ارزان قیمت و گران قیمت گرفته تا رستوران هایی با غذاهای بین المللی و محلی . رستوران توراندوت مسکو Turandot Restaurant Moscow که در بلوار Tverskoy در نزدیکی کافه معروف پوشکین واقع شده یکی از رستوران های درجه یک ، اصیل ، لوکس و گران مسکو محسوب می شود . رستوران توراندوت با فضایی لوکس و دکوراسیونی جذاب می تواند یک شب رویایی و بیادماندنی برای گردشگران تور مسکو تابستان به یادگار گذارد .

رستوران توراندوت مسکو

رستوران توراندوت از معروف ترین رستوران های مسکو است . این رستوران توانسته با ارائه غذاهای با کیفیت آسیایی و اروپایی در محیطی لوکس و شیک ، خود را در میان لوکس ترین رستوران های روسیه جای دهد . توراندوت در مدت زمان 6.5 سال و با صرف هزینه 50 میلیون دلار به سبک باروک ساخته شده است . طراح و سازنده این رستوران ، آندره دلوس توانست با همکاری بهترین هنرمندانی که در زمینه مجسمه سازی ، نقاشی و دکوراسیون فعالیت می نمایند ساخت یکی از تاپ ترین و اصیل ترین رستوران های شهر مسکو را به اتمام برساند . توراندوت یا توراندخت روایتگر زندگی لوکس اشراف زادگان روسی علاقه مند به فرهنگ آسیایی می باشد . با اینکه توراندوت یکی ار رستوران های گران مسکو است اما خوردن غذا در یک محیط اشرافی همراه با موسیقی زنده ارزش یکبار رفتن را دارد .

رستوران توراندوت با موقعیتی مناسب در بخش مرکزی شهر به بسیاری از جاذبه های مسکو نزدیک می باشد . همچنین وجود ایستگاه متروی Tverskaya در نزدیکی این رستوران دسترسی به آن را آسان می سازد . رستوران توراندوت شهر مسکو با انواع غذاهای آسیایی و اروپایی ، دارای دو طبقه است که هر دو طبقه آن با مجسمه های کوچک و بزرگ ، تابلوهای نقاشی ، عتیقه جات لوکس و … تزئین شده اند . این رستوران سالنی دایره ای شکل دارد که در وسط این سالن ادوات موسیقی به چشم می خورد . این ادوات موسیقی هر روز برای تلطیف فضا و ایجاد یک محیط رمانتیک توسط هنرمندان حرفه ای نواخته می شوند . سرویس دهی در این رستوران عالی بوده و کارکنان آن با مشتریان رفتاری گرم و محبت آمیز دارند .

ارائه غذاهای خوشمزه ، سرویس دهی عالی ، محیط جذاب و لوکس و رفتار محبت آمیز کارکنان موجب جلب رضایت اغلب مشتریان و مراجعه چند باره آن ها به رستوران توراندوت مسکو شده است . گفتنی است که رستوران اصیل توراندوت 500 نفر ظرفیت دارد .

مشخصات رستوران توراندوت مسکو

  • آدرس رستوران توراندوت مسکو : Tverskoy Boulevard, 26, стр.3, Moskva, Russia, 125009
  • تلفن رستوران توراندوت در مسکو : 4957390011 - 7+
  • وب سایت رستوران توراندوت شهر مسکو : https://turandot-palace.ru/en/
  • ساعت کاری رستوران Turandot مسکو : یک شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب - آدینه ها و شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 1 صبح
  • سبک غذاهای رستوران توراندوت Turandot مسکو : انواع غذاهای آسیایی و اروپایی
  • ارزیابی هزینه رستوران معروف توراندوت مسکو : گران
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به رستوران گران توراندوت مسکو : ایستگاه متروی Tverskaya

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: لذت سفر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 768

به "رستوران توراندوت مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران توراندوت مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید