روابط عمومی ارتش روز ارتباطات را تبریک گفت

به گزارش پرسینا بلاگ، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

روابط عمومی ارتش روز ارتباطات را تبریک گفت

به گزارش خبرنگاران، متن این پیغام به توضیح زیر است:

امروز که به یمن فناوری های نوین ارتباطی سرعت ارسال و انتقال اطلاعات به کسری از ثانیه تقلیل یافته، باید اثرگذاری، نوع نگرش و تقویت صندلی ها، متناسب با این تغییر باشد.

نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به نام ارتباطات و روابط عمومی گویای این مهم است که امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی صندلی ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی به نحو شایسته انعکاس نمی یابد.

تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی هر سازمان و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می رود اما ارتباط صرفاً مبادله اطلاعات درباره واقعیت های سخت افزاری نیست. بلکه ارتباط به معنای تبادل افکار، احساسات، عقاید و تجربیات نیز هست و از منظر اجتماعی ارتباط بین اجزای جامعه رشد و بقای جامعه را تضمین می نماید.

ضمن تبریک فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه ضروری است، از کوشش و پیگیری درخور تحسین خانواده ارتباطات و کارشناسان روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی گردد که در شرایط سخت خدمات فرزندان غیور ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خوبی منعکس نموده اند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 523

به "روابط عمومی ارتش روز ارتباطات را تبریک گفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "روابط عمومی ارتش روز ارتباطات را تبریک گفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط عمومی ارتش روز ارتباطات را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید