روزبازارهای قم سامان دهی می شوند

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/قم معاون شهردار قم گفت: روز بازارهای استان قم در مقایسه با دیگر روز بازارهای استان های دیگر در شرایط بهتری قراردادند و ما بیشتر این روز بازارها را ساماندهی داده ایم.

روزبازارهای قم سامان دهی می شوند

سید علی اصغر سامع امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزارشد گفت: ما بیشتر روز بازارهای قم را ساماندهی نموده و آن ها را از هسته مرکزی خارج کردیم و در 5 نقطه شهر که حریم شهری هستند متمرکز کردیم.

وی اضافه کرد: شرایط روز بازارهای استان در مقایسه با دیگر روز بازارهای استان های دیگر در شرایط مطلوب تری قرار گرفته است، باید برای بعضی دیگر از روز بازارها یک نقطه ای به طور موقت در اختیار ما قرار دهند تا فعالیت آن ها را متمرکز کنیم.

به گفته معاون خدمات امور شهری شهرداری قم؛ با همکاری نیروی انتظامی از فروش فله ای بعضی مواد غذایی و اجناس جلوگیری کردیم ولی ضابطین مرکز بهداشت هم باید مشارکت نمایند تا مصداق های تخلفات تشخیص آنالیز گردد.

وی گفت: فعالیت وساماندهی این روز بازارها بر عهده و مسئولیت کمیته و کارگروه قانونی متشکل از سازمان صمت؛جهاد کشاورزی و شهرداری است، اگر شهرداری این کمیته را برای ساماندهی و پیگیری شرایط روز بازارها و هم چنین نحوه تأمین مواد غذایی و توزیع آن فعال کند کار ساماندهی مطلوب تر خواهد بود.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6116

به "روزبازارهای قم سامان دهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبازارهای قم سامان دهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید