سیلویو برلوسکونی سوژه فیلم بعدی پائولو سورنتینو شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، پائولو سورنتینو کارگردان ایتالیایی برنده جایزه اسکار برای فیلم زیبایی بزرگ و کسی که آثارش معمولا با تمرکز بر شخصیت افراد تنها و پرقدرت ساخته می گردد، فیلم جدیدش را درباره سیلویو برلوسکونی می سازد.

سیلویو برلوسکونی سوژه فیلم بعدی پائولو سورنتینو شد

این کارگردان همین حالا در حال کار کردن روی فیلمنامه لورو است که ممکن است اوایل تابستان 2017 جلوی دوربین برود. لورو به زبان ایتالیایی و ترجمه آن آنها است، در عین حال در تلفظ ایتالیایی ل- ورو به معنی طلا هم است.

این فیلم در ایتالیا ساحته می گردد. فیلم قبلی این کارگردان که سال پیش با عنوان جوانی اکران شد دومین فیلم انگلیسی زبان او بود و فیلم اولش که سال 2011 به زبان انگلیسی ساخته بود باید جایی باشد نام داشت.

این کارگردان با سریال پاپ جوان که دو قسمت آن در جشنواره ونیز در همین هفته به نمایش درآمد با توجه و تحسین زیادی روبه رو شد. در این فیلم جود لاو نقش اصلی را برعهده دارد و سریال به زبان انگلیسی ساخته شده است.

سورنتینو 46 ساله پیش از این سال 2008 فیلم دیگری با عنوان ایل دیوو ساخته بود که درباره سیاستمداری مشهور به نام جیولو آندروتی ساخته شده بود. او هفت دوره نخست وزیر ایتالیا بود. تونی سرویلو در این فیلم در نقش اصلی بازی نموده بود. این کارگردان سازنده فیلم مهم گومورا در سال 2007 هم بود.

برلوسکونی سال آینده 80 ساله می گردد و انتظار می رود دیگر از دنیای سیاست فاصله بگیرد. او ماه پیش خاطرنشان کرد میخواهد سهامش در باشگاه آث میلان را به فروش برساند. او 30 سال مالک این باشگاه مهم فوتبال بوده است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2026

به "سیلویو برلوسکونی سوژه فیلم بعدی پائولو سورنتینو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلویو برلوسکونی سوژه فیلم بعدی پائولو سورنتینو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید