شرکت Segway از جایگاه چرخدار متحرک برقی با سرعت 38 کیلومتر بر ساعت رونمایی کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، ما در عصر وسایل نقلیه برقی قرار داریم. خودروهای برقی، دوچرخه های برقی، موتورسیکلت های برقی، اسکوترهای برقی و اکنون جایگاه های برقی!

شرکت Segway از جایگاه چرخدار متحرک برقی با سرعت 38 کیلومتر بر ساعت رونمایی کرد

محصول جدید شرکت Segway به نام S-Pod یک جایگاه برقی یا بهتر بگویی ویلچری برقی است. جایگاه برقی چرخ داری که برای آینده است و افرادی که نمی توانند راه بروند یا از ویلچرهای معمولی استفاده نمایند!

شرکت Segway می گوید این وسیله برقی مدرن و کاربردی را برای استفاده مردم در مکان هایی مانند پارک مصنوعی، محیط دانشگاه، فرودگاه و بعضی شهرها اختراع نموده است. منظور Segway این است که وسیله ای برای دوچرخه سواری افراد عادی نیست.

همان طور که در تصاویر تعیین است؛ ویلچر S-Pod بسیار بزرگ و احتمالا سنگین است ولی سرعتی 24 مایل بر ساعت (کمی بیشتر از 38 کیلومتر بر ساعت) دارد. این سرعت برای یک جایگاه چرخ دار کمی ترسناک است. گفته می گردد برای طراحی آن از دستگاه جالب، ژیروسفر فیلم دنیای ژوراسیک الهام گیری شده است.

کمی ترسناک و عجیب

اولین وسیله تعادلی نشسته شرکت سگوی است که بی دردسر راهنمایی می گردد. محصولات پیشین شرکت Segway با حرکات بدن و به طور دقیق، عقب و جلو کردن کمر (تعادلی ژیروسکوپی) حرکت می کردند ولی در S-Pod یک جوی استیک در سمت راست دستگاه در اختیار کاربر واقع شده است تا جایگاه برقی را راهنمایی و کنترل کند. این دستگاه به طور معمول دارای دو چرخ برای حرکت کردن است ولی در هنگام خاموش بودن موتور از سه چره کوچک برای حرکت استفاده می نماید.

شرکت سگوی می گوید این دستگاه همواره به صورت افقی قرار داشته و کاربر به سادگی قادر به دور زدن و حرکت در جهت های مختلف است.

در حالی که بسیاری از سایت ها می گویند S-Pod یک ویلچر برقی برای افراد معلول است ولی بعضی کارشناسان اعتقاد دارند بیشتر یک جایگاه برقی است و لزوما برای هر فرد معلولی مناسب نیست و نباید فقط تلقی ویلچر از آن داشت.

پیش بینی می گردد S-Pod در فصل سوم سال 2020 برای کسب وکارها عرضه شده و مردم عادی در سال 2021 می توانند یک دستگاه از آن را خریداری نمایند.

منبع

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3027

به "شرکت Segway از جایگاه چرخدار متحرک برقی با سرعت 38 کیلومتر بر ساعت رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Segway از جایگاه چرخدار متحرک برقی با سرعت 38 کیلومتر بر ساعت رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید