شماره تلفن های ژاپن تمام می شود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، ژاپن تصمیم دارد تا 2021 میلادی 10 میلیارد شماره 14 رقمی عرضه کند. این در حالی است احتمالاً تا 2022 میلادی تلفن های 11 رقمی در این کشور تمام شوند.

شماره تلفن های ژاپن تمام می شود

طبق گزارش ژاپن تایمز، گسترش سریع استفاده از دستگاه های اینترنت اشیا که نیازمند شماره تلفن های مخصوص خود است، سبب شده تا ذخایر شماره تلفن های 11 رقمی در این کشور تمام شود.

این درحالی است که ژاپن در 2020 میلادی شبکه اینترنت موبایل 5G را عرضه می کند. به این ترتیب شماره تلفن های بیشتری استفاده خواهد شد.

به همین دلیل سه اپراتور مخابراتی ژاپن پیشنهاد وزیر مخابرات ژاپن برای عرضه شماره تلفن های 14 رقمی را قبول کرده اند. در حال حاضر شماره تلفن های 11 رقمی ژاپن با پیش شماره های 090،080 و 070 برای موبایل استفاده می شوند.

در سال 2017 میلادی این کشور 80 میلیون شماره تلفن 11 رقمی با پیش شماره 020 برای دستگاه های مجهز به اینترنت اشیا عرضه کرد که تاکنون نیمی از آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

البته ژاپن تنها کشوری نیست که در آینده با مشکل تمام شدن شماره تلفن برای دستگاه های مختلف روبرو می شود. سال گذشته تعداد دستگاه های مجهز به اینترنت اشیا در جهان از تعداد موبایل ها فراتر رفت. پیش بینی می شود تا 2020 میلادی در سراسر جهان 50 میلیارد دستگاه به اینترنت متصل شوند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 533

به "شماره تلفن های ژاپن تمام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره تلفن های ژاپن تمام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید