شمار کاربران تلگرام از مرز 500 میلیون نفر عبور کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، شمار کاربران پیغام رسان تلگرام در سه روز گذشته در پی انتقاد از تغییرات جدید حریم خصوصی در واتس اپ، بیش از 25 میلیون نفر افزایش یافت و از مرز 500 میلیون نفر عبور کرد.

شمار کاربران تلگرام از مرز 500 میلیون نفر عبور کرد

تلگرام با رشد کاربران جدید، خبر عبور شمار کاربرانش از مرز نیم میلیارد نفر را بیان کرد.

تغییرات در شرایط و خدمات واتس اپ که از هشتم فوریه اجرایی می گردد به این اپلیکیشن اجازه می دهد اطلاعات کاربران را با شرکت فیس بوک به اشتراک بگذارد. کاربران باید با شرایط جدید که به آنها اجازه می دهد هدف تبلیغات هدفمند قرار گیرند موافقت نمایند در غیر این صورت دسترسی به اکانتهایشان در واتس اپ را از دست می دهند.

این پیغام رسان محبوب در روزهای اخیر هدف نقدها گسترده قرار گرفته و مجبور شده شرح دهد که تغییرات مذکور شامل پیغامهای خصوصی کاربران با دوستان و خانواده شان نمی گردد.

ویل کت کارت، مدیرعامل واتس اپ در توییتر بیان کرد باید روشن کنیم که این آپدیت ارتباط تجاری را توصیف می نماید و شیوه اشتراک گذاری اطلاعات با فیس بوک را تغییر نمی دهد. این آپدیت روی نحوه ارتباط خصوصی مردم با یکدیگر در هر جای دنیا که باشند، تاثیر نمی گذارد.

کوشش فیس بوک برای بهره برداری از واتس اپ با افت رشد درآمد این شرکت شبکه اجتماعی جدی تر شده است. طبق اعلام این شرکت، پیغام رسان بیش از 50 درصد در بسیاری از کشورهایی که از شیوع ویروس کرونا به شدت آسیب دیده اند رشد داشته است اما این رشد به درآمد تبلیغاتی بیشتری منجر نشده است زیرا واتس اپ در میان پلتفرمهایی نبوده که فیس بوک در آنها کسب و کاری تجاری قوی داشته است.

تلگرام که در سال 2013 توسط پاول دوروف تاسیس شد، در دوبی مستقر است و یک اپلیکیشن پیغام رسان چند رسانه ای است که با واتس اپ در رقابت است. طبق اعلام فوربس، دوروف میلیاردری است که عمده سهام شرکت تلگرام را در اختیار دارد و این اپلیکیشن را پس از ساخت بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه ایجاد کرد. نماینده این شرکت هنوز درباره افزایش شمار کاربران تلگرام اظهارنظر نکرده است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، اپلیکیشن پیغام رسان سیگنال هم در پی نقدها گسترده از تغییرات واتس اپ، شاهد رشد 4200 درصدی کاربرانش بوده است و طبق آمار سنسور تاور، از ششم تا دهم ژانویه، این اپلیکیشن 7.5 میلیون بار دانلود شده است.،ایسنا

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6348

به "شمار کاربران تلگرام از مرز 500 میلیون نفر عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار کاربران تلگرام از مرز 500 میلیون نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید