شما با این نوشیدنی از دیابت در امانید

به گزارش پرسینا بلاگ، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد تعویض یک نوشیدنی شیرین با یک فنجان چای، قهوه یا آب خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

شما با این نوشیدنی از دیابت در امانید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد تعویض یک نوشیدنی شیرین با یک فنجان چای، قهوه یا آب خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 10 درصد کاهش می دهد.

محققان دانشگاه هاروارد در پژوهش اخیر خود دریافتند، مصرف حتی مقدار اندکی نوشیدنی شیرین و حاوی شکر ریسک ابتلا به دیابت را در افراد تا 16 درصد افزایش می دهد.

آنها دریافتند که جایگزین کردن نوشابه یا آب میوه با قهوه، چای یا آب 2 تا 10 درصد خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد و سلامتی افراد را تضمین می نماید.

یافته های این تحقیق که در مجله Diabetes Care منتشر شده تأکید می نماید، اگر افراد نوشابه و آبمیوه خود را حذف و نوشیدنی های رژیمی را جایگزین آنها نمایند، تفاوتی ندارد و هیچ نتیجه ای حاصل نمی گردد.

مهم است مصرف نوشیدنی های سالم و بدون قند جایگزین مصرف هر نوع نوشابه یا آبمیوه ها گردد؛ این تحقیق پرتکرار برای نخستین بار است که نشان می دهد حذف نوشابه و مصرف چای به جای آن سلامت افراد برای عدم ابتلا به دیابت نوع دوم به دنبال دارد.

تخمین زده می گردد، 30.3 میلیون آمریکایی مبتلا به دیابت نوع 2 و بسیاری دیگر در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند که امید به زندگی را کاهش می دهد و ممکن است منجر به مسائل بهداشتی مزمن دیگری در طول سال های زندگی گردد.

انتهای پیغام/

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1852

به "شما با این نوشیدنی از دیابت در امانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما با این نوشیدنی از دیابت در امانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید