عبدیان: اشتباهات سریالی ادامه یافت، طرفداران انتظار عدالت دارند

به گزارش پرسینا بلاگ، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید اشتباهات سریالی داوری در بازی مقابل صنعت نفت آبادان ادامه پیدا کرد.

عبدیان: اشتباهات سریالی ادامه یافت، طرفداران انتظار عدالت دارند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه استقلال، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال، ضمن تبریک پیروزی آبی پوشان برابر صنعت نفت آبادان، گفت: انصافا این پیروزی حق تیم استقلال بود و اشتباهات سریالی در بازی های گذشته، در این بازی هم رقم خورد. من تعجب می کنم که چطور 3 اشتباه تاثیرگذار علیه تیم ما در یک بازی گرفته شد.

وی اضافه کرد: نکته دیگر این است که چطور فدراسیون حکم به سه بر صفر شدن بازی سایپا و پیکان داده ولی در مورد بازی ما با پیکان این اتفاق رخ نداد. البته مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع هستند ولی فرایند اشتباهات علیه استقلال به شکلی است که طرفداران را نگران نموده و آن ها انتظار دارند عدالت بعد از تعطیلات به لیگ اضافه گردد.

عضو هیات مدیره استقلال در انتها گفت: متضرر شدن استقلال در هفته های اخیر به زمین بازی محدود نمی گردد و در احکام دربی و بازی سپاهان و پرسپولیس هم احکام صادر شده می توانست عادلانه تر باشد و البته که اگر حکم بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از بازی صادر می شد، هم حق استقلال تضییع نمی شد و هم اینکه احتمالا شاهد برخوردهای انتها بازی نبودیم.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7249

به "عبدیان: اشتباهات سریالی ادامه یافت، طرفداران انتظار عدالت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدیان: اشتباهات سریالی ادامه یافت، طرفداران انتظار عدالت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید