(عکس) مهدی طارمی روی جلد اوژوگو!

به گزارش پرسینا بلاگ، بعد از این که فصل گذشته مهدی طارمی عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم ریو آوه از خود ارائه داد، تیم های زیادی خواستار به خدمت دریافت این ستاره ایرانی شدند. حتی گفته می شد که او از لیگ برتر انگلیس نیز پیشنهاد دریافت نموده، اما طارمی تصمیم گرفت به کارش در لیگ پرتغال ادامه دهد و نهایتاً در تابستان راهی تیم مطرح و پر افتخار پورتو شد.

(عکس) مهدی طارمی روی جلد اوژوگو!

روز های آغازین حضور مهدی طارمی در پورتو با نیمکت نشینی گذشت، اما او همان طور که انتظار می رفت توانست قابلیت های فوق العاده خود را به سرجیو کونسیسائو نشان دهد؛ موضوعی که باعث شده او در چند بازی اخیر به یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم پرتغالی تبدیل گردد.

پورتو بامداد از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ پرتغال میزبان موریرنسه بود و در حضور 89 دقیقه مهاجم ایرانی خود پیروز شد با سه گل حریفش را شکست دهد و به رتبه دوم جدول صعود کند. طارمی با وجود عدم گلزنی نمایش خوبی از خود ارائه داد تا نشان دهد که به خوبی در ترکیب پورتو جا افتاده است.

در همین ارتباط روزنامه معروف اوژوگو پرتغال صفحه اصلی امروز خود را به پیروزی پورتو برابر موریرنسه اختصاص داده است. این روزنامه با قرار دادن عکسی از مهدی طارمی روی صفحه اصلی خود و تیتر حمله به رتبه دوم به پیروزی مهم پورتو در مسابقه دیشب اشاره نموده است.

ورزش سه

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6310

به "(عکس) مهدی طارمی روی جلد اوژوگو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) مهدی طارمی روی جلد اوژوگو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید