فونسکا: شیوه مربیگری من در شرایط مختلف عوض می شود، گاهی لازم است صدایتان را بلند کنید

به گزارش پرسینا بلاگ، پائولو فونسکا فریادهایش بین 2 نیمه بازی را عامل فزونی تیمش دانست.

فونسکا: شیوه مربیگری من در شرایط مختلف عوض می شود، گاهی لازم است صدایتان را بلند کنید

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا پس از برتری 3 - صفر تیمش مقابل برشا در هفته جاری رقابت های سری A ایتالیا، تحول در بین 2 نیمه را عامل پیروزی دانست.

سرمربی تیم فوتبال رم در این باره گفت: در نیمه اول فضای کافی داشتیم اما بیش از حد کند عمل کردیم و فاقد شور و اشتیاق کافی بودیم. باید چیزی در تیم تغییر می کرد بنابراین در رختکن مجبور شدم بر سر بازیکنان فریاد بزنم. گاهی اوقات لازم است شما صدای خود را بلند کنید! شیوه مربیگری من با توجه به شرایط عوض می شود. گاهی اوقات در رختکن عصبانی هستم اما برخی اوقات با آرامش توصیه های فردی و تیمی را به بازیکنان منتقل می کنم. همچنان باید از هر نظر بهتر شویم. اگرچه 3 گل زدیم اما هر 3 گل از روی ضربات شروع مجدد بود. فرصت داشتیم تا از شیوه های دیگری هم گلزنی کنیم.

او در ادامه افزود: پلگرینی پس از 2 ماه مصدومیت به زمین برگشت و برای اولین بازی، عملکرد او خوب بود. به نظرم به بهترین تعادل ممکن در این فصل رسیدیم. بردن مانچینی از پست مدافع به هافبک به ما کمک کرد. ورتو و دیاوارا هم بازیکنان بسیار مهمی هستند. اسمالینگ در کارهای دفاعی و هجومی بسیار موثر ظاهر می شود. او توانایی زیادی در توپ های هوایی دارد بنابراین لازم است از این مزیت در ضربات شروع مجدد استفاده کنیم.فلورنزی باید در کارهای هجومی موثرتر ظاهر شود. او توانایی بازی در پست های متفاوتی را دارد و با توجه به شرایط می تواند در پست دفاع میانی یا بازیکن کناری به میدان برود. صادقانه بگویم توصیه ای برای فلورنزی ندارم. او درک کرد نیمکت نشینی اش برای تیم بود و هیچ مخالفتی با این موضوع نکرد. هر زمان لازم باشد با فلورنزی یا سایر بازیکنان صحبت خواهم کرد. نحوه برخورد من با او مانند سایر بازیکنان است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2493

به "فونسکا: شیوه مربیگری من در شرایط مختلف عوض می شود، گاهی لازم است صدایتان را بلند کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: شیوه مربیگری من در شرایط مختلف عوض می شود، گاهی لازم است صدایتان را بلند کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید