لیگ برتر هندبال با چند تیم شروع می گردد؟

به گزارش پرسینا بلاگ، رییس سازمان لیگ هندبال می گوید که هنوز تعداد تیم های حاضر در لیگ قطعی نشده و تیم ها تا 29 مرداد برای ثبت نام در لیگ زمان دارند.

لیگ برتر هندبال با چند تیم شروع می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر هندبال در هر دو بخش بانوان و آقایان قرار است در پاییز استارت بخورد. البته شروع لیگ برتر منوط به صدور مجوز از سوی وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا در ورزش است. در حال حاضر بعضی تیم ها حضور خود در لیگ برتر را قطعی نموده اند و بعضی دیگر نیز تا 29 مرداد ماه برای پرداخت مبلغ ورودی، تسویه حساب با بازیکنان، فدراسیون و ارائه تضامین اقتصادی فرصت دارند.

با توجه به صحبت های رییس سازمان لیگ هندبال، در بخش مردان 15 تیم و در بخش بانوان 10 تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی شفاهی نموده اند ولی باید دید تا 29 مرداد چند تیم مبلغ ورودی را پرداخت و حضورشان را در لیگ قطعی می نمایند. با این حال مسابقات لیگ برتر هندبال مردان قرار است از 28 شهریور و مسابقات بانوان از 4 مهرماه استارت بخورد.

مراد کرمی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد تعداد تیم های قطعی شده برای لیگ برتر هندبال اظهار کرد: در حال حاضر 15 تیم برای لیگ مردان داریم که تعدادی از آن ها مبلغ ورودی را پرداخت نموده اند و بخشی دیگر نیز قرار است کارهای لازم جهت ثبت نام را انجام دهند. تیم ها تا 29 مرداد زمان دارند تا نسبت به پرداخت مبلغ ورودی که 60 میلیون تومان است اقدام نمایند.

وی در ادامه در مورد لیگ برتر بانوان نیز اظهار کرد: برای بانوان نیز 10 تیم داشتیم که البته گویا یکی از تیم ها شفاها انصراف داده است. در بخش بانوان نیز مبلغ ورودی 30 میلیون تومان است و بعضی تیم ها که اسپانسر داشته اند مبالغ را پرداخت نموده اند. بعضی از تیم ها نیز به دنبال جذب اسپانسر هستند. همانطور که گفتم تیم ها تا چند روز دیگر فرصت دارند تا مبالغ را واریز نمایند. پنجم شهریور ماه هم قرار است جلسه هماهنگی و قرعه کشی را داشته باشیم.

رییس سازمان لیگ هندبال در ادامه در مورد انجام تعهدات تیم ها به بازیکنان و فدراسیون گفت: بیشتر تیم ها تعهدات خود را انجام داده اند. یکی دو تیم مانده که هم خود و هم فدراسیون پیگیر هستند و تا زمان مقرر انجام خواهند داد. باید در مهلت باقی مانده همه تیم ها پرداختی خود به بازیکنان، 5 درصد فدراسیون و مبلغ ورودی لیگ جدید را پرداخت نموده باشند.

کرمی در پاسخ به این سول که آیا لیگ در زمان مشخص شده برگزار خواهد شد گفت: بله مگر مورد خاصی پیش بیاید یا وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا در ورزش اجازه شروع لیگ را ندهند در غیر اینصورت به احتمال 95 درصد لیگ در زمان مقرر یعنی 28شهریور برای آقایان و 4 مهر برای بانوان استارت می خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیگ به صورت رفت و برگشت انجام می گردد یا با توجه به شیوع کرونا برنامه ای برای بهتر برگزار شدن مسابقات دارید گفت: چند برنامه پیشنهادی داریم ولی قصد اولمان این است که مسابقات به صورت رفت و برگشتی انجام گردد. حال اگر مورد خاصی پیش بیاید برنامه هایی در نظر گرفته ایم که می توان از آنها استفاده کرد. اگر مجوزهای لازم را بگیریم مسابقات به همان شکل قبل رفت و برگشتی انجام خواهند شد.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا برای باشگاه ها و بازیکنان قوانینی لحاظ شده که اگر لیگ به دلیل کرونا لغو شد به تعهدات خود عمل نمایند گفت: در این هفته جلساتی داریم و پیشنهادهای خود را ارائه می دهیم. در این جلسات مسئولان و نماینده های باشگاه ها نیز حضور دارند و باید مواردی را مطرح کنیم و به تصویب برسانیم. ان شاءالله این بیماری هر چه زودتر در جهان ریشه کن گردد و بعد از آن هم ما بتوانیم لیگ خوبی را با همکاری باشگاه ها داشته باشیم.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5152

به "لیگ برتر هندبال با چند تیم شروع می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر هندبال با چند تیم شروع می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید