ماجرای تجمع دیروز مسافران در ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد چه بود؟

به گزارش پرسینا بلاگ، روز گذشته در پی بروز تأخیر در انجام چند پرواز متوالی در اواخر وقت روز گذشته از ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد، به دلیل تصمیم اشتباه از سوی گردانندگان این ترمینال، همه مسافرانی که پرواز های آن ها با تأخیر روبرو بود، کانتر های پروازی نسبت به پذیرش مسافران اقدام کرده و همه آن ها وارد سالن ترانزیت شدند.

ماجرای تجمع دیروز مسافران در ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد چه بود؟

این در حالی است که ظرفیت سالن ترانزیت این ترمینال محدود بوده و با وجود شیوع کرونا و الزام دستگاه های اجرایی به رعایت مقررات فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدیران ترمنیال 2 مهرآباد، عملیات پذیرش مسافران پرواز هایی که تأخیر داشته را متوقف نکردند.

یکی از مسافران در مصاحبه با خبرنگار مهر گفت: اوج تجمع مسافران در ترمینال پرواز های خروجی مهرآباد، روز گذشته (2 اردیبهشت) از ساعت 19:30 آغاز شده بود و تا چند ساعت ادامه داشت.

خاطرنشان می شود، فرودگاه مهرآباد 28 اسفند سال گذشته، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: جهت ارائه خدمت بهتر به مسافران و مراجعان فرودگاهی با توجه به شرایط موجود و تاکید بر حضور کمتر در مجامع عمومی، این فرودگاه تصمیم به انتقال پرواز های سه شرکت هواپیمایی که در ترمینال یک انجام می شده، به ترمینال 2 کرده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: اکنون هیچ پروازی از ترمینال 1 انجام نمی گیرد و کلیه زیرساخت های انتقال مسافران این 3 شرکت هواپیمایی در ترمینال 2 مهیا است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4214

به "ماجرای تجمع دیروز مسافران در ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تجمع دیروز مسافران در ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید