مارکیزیو: اینتر همواره کار یوونتوس را سخت نموده است

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: ستاره ایتالیایی خط میانی بیانکونری از بابت خطری که از جانب اینتر می تواند بانوی پیر را در دربی ایتالیا تهدید کند، ابراز نگرانی کرد.

مارکیزیو: اینتر همواره کار یوونتوس را سخت نموده است

به گزارش خبرنگاران، کلودیو مارکیزیو، هافبک ملی پوش یوونتوس که جدال حساس هفته سوم تیمش در دربی ایتالیا برابر اینتر را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، اعتراف کرد نراتزوری در این بازی می تواند بانوی پیر را به دردسر بیندازد.

فصل گذشته این اینتر بود که در تورین به روند شکست ناپذیری یوونتوس (49 بازی بدون باخت) انتها داد و این تیم را با گل هایی که دیه گو میلیتو به ثمر رساند با نتیجه 3 بر یک در خانه اش مغلوب کرد. یوونتوس البته در نیم فصل دوم و در استادیوم جوزپه مه آتزا انتقام آن شکست خانگی را با نتیجه 2 بر یک از نراتزوری گرفت.

کلودیو مارکیزو اما اینتر این فصل را متفاوت از اینتر فصل گذشته که در نهایت به رده هفتم رضایت داد می داند. وی با تاکید بر اینکه پیروزی در دربی ایتالیا یاری فراوانی به افزایش اعتمادبه نفس بانوی پیر می نماید، گفت: اینتر همواره کار را برای ما سخت نموده است. آنها فصل گذشته ما را شکست دادند و حالا هم یک سرمربی جدید دارند. اینتر توان ارائه بازی های قابل قبولی را دارد و فوتبالی محکم را به نمایش می گذارد.

مارکیزیو ادامه داد: برای ما شکست دادن تیمی مانند اینتر آن هم در هفته سوم فصل مانند بمب روحیه خواهد بود.

مارکیزیو در بازی مقابل لاتزیو در سوپرجام ایتالیا که بانوی پیر با نتیجه 4 بر یک پیروز شد، آسیب دید و از آن موقع 2 بازی تیمش در سری A را از دست داده است. وی در این خصوص توضیح داد: متاسفم که نمی توانم تیم را همراهی کند، هرچند هم تیمی هایم بدون من هم خوب کار می نمایند. من به آنها برای کسب موفقیت اعتماد کامل دارم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1310

به "مارکیزیو: اینتر همواره کار یوونتوس را سخت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکیزیو: اینتر همواره کار یوونتوس را سخت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید