مثبت شدن تست کرونای 17 نماینده کنیا ، جلسه مجلس لغو شد

به گزارش پرسینا بلاگ، به دنبال مثبت شدن تست کرونای 17 تن از اعضای مجلس کنیا، رئیس مجلس جلسه ویژه این نهاد قانونگذاری برای آنالیز شرایط شیوع بیماری کووید-19 را لغو کرد.

مثبت شدن تست کرونای 17 نماینده کنیا ، جلسه مجلس لغو شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های محلی در کنیا اطلاع دادند که نتیجه تست کرونای 17 نماینده مجلس این کشور مثبت شده و هنوز نتیجه آزمایش تعداد دیگری از قانونگذاران معین نشده است.

به نوشته آناتولی، یک قانونگذار مجلس کنیا که نخواست نامش فاش گردد در مصاحبه با روزنامه کنیایی استار اطلاع داد که 17 تن از اعضای مجلس به کرونا مبتلا شده اند.

به دنبال حدس ها در کنیا درباره ابتلای 17 عضو مجلس به ویروس کرونا، رئیس این نهاد قانونگذاری جلسه ویژه روز سه شنبه (دیروز) مجلس را لغو کرد؛ جلسه ای که قرار بود در آن درباره شرایط شیوع کرونا صحبت گردد.

عضو مجلس کنیا که خبر ابتلای 17 نماینده به کرونا را به روزنامه استار داد، همچنین گفت: ما نمی توانیم هویت (نمایندگان مبتلا به کرونا) را برملا کنیم چرا که افشای شرایط سلامتی یک فرد بدون اجازه او غیر قانونی است.

پایگاه پیپلز دیلی هم در گزارشی درباره ابتلای اعضای مجلس کنیا به کرونا، از احتمال بیشتر شدن تعداد نمایندگان مبتلا به این ویروس اطلاع داد چرا که تعداد زیادی از آن ها همچنان در انتظار معین شدن تست کرونا هستند.

طبق آخرین اطلاعات دانشگاه جانز هاپکینز تا به امروز چهارشنبه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کنیا 172 نفر بوده که از این تعداد 6 تن جانشان را از دست داده اند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4032

به "مثبت شدن تست کرونای 17 نماینده کنیا ، جلسه مجلس لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثبت شدن تست کرونای 17 نماینده کنیا ، جلسه مجلس لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید