محکومیت تراکتورسازی در پی شکایت قلعه نویی و عشوری

به گزارش پرسینا بلاگ، کمیته مشخص وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتورسازی را در پی شکایت امیر قلعه نویی و سینا شکوری محکوم کرد.

محکومیت تراکتورسازی در پی شکایت قلعه نویی و عشوری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت سینا عشوری از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و 925 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 178 میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پی شکایت امیر قلعه نویی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و 186 میلیون و 499 هزار و 980 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 163 میلیون و 730 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار دعوی متقابل در مهلت 30 روز از تاریخ قطعیت محکوم شد. همچنین کمیته مشخص وضعیت، دعوای خواستار اصلی را مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی داند.

براساس این گزارش، در پرونده شکایت یوسف سیدی از باشگاه تراکتورسازی، کمیته مشخص وضعیت با توجه به مراتب فوق، مستنداً به بند هفت ماده 107 قانون آیین دادرسی مدنی قرار رد دعوای خواستار را اظهار داشت.

در پی شکایت پیروز چغتاور از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت 430 میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواستار به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت مهران فرضیات از باشگاه خونه به خونه بابل، کمیته مشخص وضعیت با توجه به مراتب فوق، دعوی خواستار را ثابت دانسته و مستنداً به ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی و 249 قانون تجارت حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواستار را صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 898

به "محکومیت تراکتورسازی در پی شکایت قلعه نویی و عشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت تراکتورسازی در پی شکایت قلعه نویی و عشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید