مخالفتی با ازدواج مجدد همسرم نداشتم

به گزارش پرسینا بلاگ، خبر دستگیری محمدعلی نجفی به عنوان قاتل همسر دومش همه را شوکه نموده؛ اما شاید بیش از همه همسر اول او در شوک فرو رفته باشد.

مخالفتی با ازدواج مجدد همسرم نداشتم

او که هنوز اتفاقی را که افتاده باور ندارد صبح دیروز در شرایطی که نگرانی درصورتش موج می زد همراه چند نفر از اعضای خانواده به دادسرای امور جنایی آمده بود تا پیگیر وضعیت همسرش باشد. او وقتی شوهرش را در لباس پلیس آگاهی و همراه با دستبد دید آن چیزی را که به چشم می دید باور نداشت. برایش سخت بود همسرش که به پاکدستی و سلامت شهره بود و سال ها ردای وزارت به تن داشت حالا به اتهام قتل همسر دومش بازداشت شده باشد. او در گفت وگو با خبرنگاران جزئیات بیشتری از زندگی سال های اخیرش با نجفی را بازگو کرد.

  • چه زمانی متوجه شدید که همسرتان دست به قتل زده است؟

از صبح که دست نوشته ای برای دخترم فرستاده بود همه مان نگران شدیم تا اینکه فهمیدم همسر دومش به قتل رسیده است. هنوز مطمئن نبودیم که چه اتفاقی افتاده و چه کسی قاتل است اما چند ساعت بعد همسرم با من تماس گرفت و حلالیت طلبید. آن موقع بود که فهمیدم چه اتفاقی افتاده است.

  • چطور شد که همسرتان تصمیم به ازدواج مجدد گرفت؟

من 42سال است که با همسرم زندگی می کنم و در این سال ها زندگی خوبی داشتیم، اما از حدود یک سال قبل متوجه شدم که او میخواهد با زن دیگری ازدواج کند. چون خیلی به همسرم علاقه داشتم مانعش نشدم و با ازدواج مجددش مخالفتی نکردم.

  • بعد از ازدواج دوباره همسرتان، رابطه تان با او چطور بود؟

دیگر کمتر فرصت می کرد با من و دخترمان باشد و این اواخر حدود 2 ماه بود که با ما زندگی نمی کرد. با وجود این، رابطه ما مثل سال های قبل خوب بود و مسئله ای با هم نداشتیم.

  • در سال هایی که با همسرتان زندگی می کردید رفتار او با شما چطور بود؟

همانطور که همه می دانند آقای نجفی مرد محترمی بود. در زندگی شخصی هم او همواره رفتار خوبی با من و دخترمان داشت. او همواره حرمت من را نگه می داشت و در این 42سال هیچ بی احترامی ای از او ندیدم. هیچ وقت نشد که او جلوتر از من وارد محلی گردد و همواره با احترام با من برخورد می کرد.

  • حالا با اتفاق تلخی که افتاده فکر می کنید چه سرنوشتی در انتظار همسرتان باشد؟

ما راضی هستیم به رضای خدا. حادثه ای که رخ داده تلخ و هولناک است اما امیدواریم ماجرا ختم به خیر گردد.

  • آیا کوششی برای جلب رضایت اولیای دم نموده اید؟

تا امروز نه. اصلا فرصتی برای این کار نبوده. اما اگر فرصتی باشد حتما کوشش می کنیم به خاطر حادثه ای که رخ داده رضایت آنها را جلب کنیم.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 596

به "مخالفتی با ازدواج مجدد همسرم نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفتی با ازدواج مجدد همسرم نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید