مدیربرنامه رسن: در قرارداد بشار آپشن پاس گل و قهرمانی لیگ نیست، او می توانست قراردادش را فسخ کند

به گزارش پرسینا بلاگ، با اینکه احتیاج نیست این مطلب گفته گردد اما در قرارداد بشار هیچ آپشنی اعم از قهرمانی لیگ، حذفی، پاس گل،گل، تعداد بازی صعود به لیگ قهرمانان آسیا و ... نیست و به نظرم حتی قرار دریافت متعارف این آپشن ها در قراردادها هیچ ایرادی ندارد اما در قرارداد بشار ذکر نشده است.

مدیربرنامه رسن: در قرارداد بشار آپشن پاس گل و قهرمانی لیگ نیست، او می توانست قراردادش را فسخ کند

مدیر برنامه های هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:قرارداد بشار آپشن پاس گل و قهرمانی لیگ ندارد و این قرارداد اصلی او نیست.

امیرارسلان مرتاض در گفت و گو با فارس در خصوص انتشار قرارداد بشار رسن گفت: این قرارداد اصلی بشار رسن نیست چون این قرار داد مهر و امضای مدیرعامل را ندارد. در بالای قرارداد شماره پیوست و شماره دبیرخانه را ندارد. باشگاه پرسپولیس هیچکدام از قراردادهای رسمی را بدون شماره گذاری دبیرخانه ثبت نمی کند.

وی توضیح داد: با اینکه احتیاج نیست این مطلب گفته گردد اما در قرارداد بشار هیچ آپشنی اعم از قهرمانی لیگ، حذفی، پاس گل،گل، تعداد بازی صعود به لیگ قهرمانان آسیا و ... نیست و به نظرم حتی قرار دریافت متعارف این آپشن ها در قراردادها هیچ ایرادی ندارد اما در قرارداد بشار ذکر نشده است.

وی خاطر نشان کرد: نادیده گرفته نگردد بشار بعد از دریافتی خرداد ماه تا بهمن 98 (8ماه) دریافتی کمتر از یک ماه حقوقش را داشته و از طرق مختلف اجازه فسخ قرارداد داشت اما به بخاطر عِرقی که به باشگاه پرسپولیس و هم بازی هاش داشت هیچ وقت این کار را انجام نداد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5099

به "مدیربرنامه رسن: در قرارداد بشار آپشن پاس گل و قهرمانی لیگ نیست، او می توانست قراردادش را فسخ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیربرنامه رسن: در قرارداد بشار آپشن پاس گل و قهرمانی لیگ نیست، او می توانست قراردادش را فسخ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید