مراکز خرید مراکش - لذت خرید در سیتی مل و&hellip مراکش

به گزارش پرسینا بلاگ، مراکز خرید مراکش ؛ از موراکو مال در مراکش تا سیتی مال در طنجه

مراکز خرید مراکش : از جمله کشورهای شمال غربی آفریقا که دارای ساحلی بسیار طولانی است مراکش یا مغرب نام دارد این کشور دارای تاریخی کهن ودیرینه دارد که از دیرباز مورد توجه امپراطوری های بسیار بوده است.

مراکز خرید مراکش - لذت خرید در سیتی مل و&hellip مراکش

بلیط هواپیما در طاهاگشت

مراکز خرید مراکش

مراکش به دلیل داشتن مکانهای تاریخی جالب هر ساله گردشگران بسیاری را به این کشور می کشاند تا از این مکان ها دیدن نمایند. از دیگر ویژگی های مراکش که باعث جذب دنیاگرد شده است مراکز خرید متعدد و جالب آن است . از جمله مراکز خرید معروف آن در شهرهای کازابلانکا، مراکش، رباط ، الجدیده و طنجه قرار دارند که هر کدام از این شهرها به نوبه خود یکی از زیباترین شهرها برای گردشگری می باشند مرکز خرید کازابلانکا که از دیدنی ترین های مرکز خرید است مکان مناسبی برای خرید شماست.

مراکش کشوری ساحلی است که جاذبه های بسیارش گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب می نماید. بعضی گردشگران علاقه زیادی به خرید یا بازدید از مراکز خرید و بازارهای شهرهای مختلف دارند. در این مقاله به مراکز خرید معروف شهرهای کازابلانکا، مراکش، رباط ، الجدیده و طنجه می پردازیم.

موراکو مال (Morocco Mall)

مرکز خرید موراکو مال با مساحت 200 هزار متر مربع دومین مرکز خرید عظیم در آفریقا است. این مرکز خرید در سال 2011 در کازابلانکا بنا شد. این مرکز خرید 3 طبقه دارای معماری فوق العاده زیبایی است. از ویژگی های شاخص این مجموعه، وجود آکواریومی به گنجایش 1 میلیون لیتر آب، با بیش از 40 گونه مختلف ماهی است. این آکواریوم آکوادریم (Aquadream) نام دارد. همچنین یکی از عظیم ترین فواره های موزیکال دنیا در این مال واقع شده است.

بیش از 350 واحد تجاری با کاربری های متفاوت در موراکو مال وجود دارد. می توانید تمام وسایل مورد احتیاج خود از جمله پوشاک را با برندهای معروف مانند اچ اند ام (H&M)، زارا، گوچی و لویی ویتون، از این مکان تهیه کنید. همچنین سینما، رستوران ها، کافه ها و فودکورت با نمایی رو به اقیانوس در این مکان پذیرای شما هستند. علاوه بر کی. اف. سی (KFC) و مک دونالد (Mcdonald) رستوران هایی با منوهای غذاهای محلی نیز وجود دارند. از دیگر امکانات مرکز خرید موراکو مال پارکینگ با گنجایش بیش از 5000 اتومبیل است.

ساعت کار: یکشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 9 شب، آدینه و شنبه از 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید آنفاپلیس (Anfaplace)

این مرکز خرید، واقع در کازابلانکا، بی شباهت به موراکو مال نیست. این مجموعه نیز دارای مغازه هایی با برندهای معروف داخلی و خارجی است و به راحتی می توانید از مکان های سرگرمی و رستوران های آن لذت ببرید. بعضی رستوران ها خارج از ساختمان هستند و منظره ای بسیار زیبا رو به اقیانوس را به شما عرضه می نمایند. محوطه و ساحل این مجموعه بسیار دیدنی است و مکانی مناسب برای گذران وقت است. قیمت کالاها اکثرا بالا هستند. گفتنی است که مغازه های این دو مرکز خرید سبک مراکشی ندارند و به سبک اروپایی و آمریکایی، و به بیان دیگر مدرن ساخته دشه اند. پس اگر به دنبال مغازه های اصیل و مراکشی می گشت این مکان ها مناسب سلیقه شما نیستند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

منارا مال (Menara Mall)

این مرکز خرید واقع در شهر مراکش، در سال 2015 ساخته شد. این مرکز خرید با طراحی بسیار زیبا، دارای مغازه های فروش پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، با برندهای معروف داخلی و خارجی، داروخانه، رستوران ها، کافه ها، مکان های مخصوص بچه ها است. رستوران ها و کافه هایی که در محوطه بیرونی قرار دارند برای افرادی که فضای باز را ترجیح می دهند، بسیار مناسب و دلنشین است. فواره های موزیکال این مرکز خرید، به خصوص در شب، بسیار زیبا بوده و داخل منارا مال بازاری به سبک معماری بازارهای سرپوشیده سنتی مراکش که سوق نام دارند، ساخته شده است. پارکی به نام کیدزو برای بچه ها در نظر گرفته شده که خارج از محوطه واقع شده است. در واقع این مرکز خرید، چه داخل و چه خارج محوطه مکان بسیار لذت بخشی برای بچه ها است اما مراقب قیمت ها باشید.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب.

بازار فربلانتیرز (Place des Ferblantiers)

این بازار واقع در محله ملاح (Mellah) در مراکش بهترین مکان برای لذت بردن از آثار صنعتگران بااستعدادی است که با شیشه و فلز لامپ می سازند. مغازه های دیگر و همچنین چندین رستوران و کافه نیز در این بازار به چشم می خورند. اگر به صنایع دستی علاقه مند هستید به این بازار سر بزنید.

ساعت کار: هر روز از ساعت 7 صبح تا 10 شب.

مجتمع تجاری ال مازار (Al Mazar)

این مجتمع واقع در مراکش دارای فضایی مناسب برای گذران وقت است اما کالاهای موجود گران هستند. کالاهای این ال مازار عبارتند از: پوشاک، کیف و کفش زنانه و مردانه با برندهای معروف، صنایع دستی، لوازم آرایشی، و بسیاری موراد دیگر. از امکانات این مجتمع رستوران ها با منوهای مختلف، کافه ها، سالن بولینگ، پارک مخصوص بچه ها، پارکینگی به گنجایش 1200 اتومبیل و غیره هستند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 شب.

مگا مال (Megamall)

رباط، پایتخت مراکش منزلگاه مراکز خرید بسیاری از جمله مگا مال است. برخلاف نامش، این مرکز خرید خیلی هم عظیم نیست اما نسبت به فضای شهر فضای مدرنی دارد. مگا مال شامل 3 طبقه است که طبقه همکف مجموعه ای از رستوران ها و کافه ها و فودکورت، و طبقه اول و دوم را مغازه های پوشاک تشکیل می دهند. برندهای بین المللی در این مرکز خرید به چشم می خورند. همچنین برای سرگرمی بچه ها مکان مخصوصی در نظر گرفته شده است.

ساعت کار: هر روز از 10:30 صبح تا 9 شب.

بازار مارش (Marche Central)

این بازار شبیه به بازار روز است که در شهر الجدیده واقع شده است. برای خرید میوه و سبزیجات تازه می توانید به این بازار بروید. علاوه بر میوه و سبزی فروشی، قصابی، گل فروشی و داروخانه نیز وجود دارند. این بازار ساختمان های قدیمی دارد که به روزهای استعمار بازمی گردد. دیدن این بقایا خالی از لطف نیست.

مرکز خرید مرحبا (Centre Marhaba)

این مرکز خرید نیز در شهر الجدیده واقع شده است. این مرکز 3 طبقه اغلب خلوت است اما آخر هفته ها بسیار شلوغ می گردد. بر سقف این . زیرا منظره بسیار زیبایی را به دست می دهد.

مرکز خرید سوکو آلتو (Socco Alto)

سوکو آلتو یکی از بهترین مراکز خرید مراکش در طنجه است. مغازه های بسیار خوبی با انواع کالاها با برندهای معروف در این مرکز خرید وجود دارند. همچنین یک داروخانه عظیم در این مرکز واقع شده است. طبقه آخر رستوران ها و کافه های خوبی پذیرای مشتریان هستند. این مرکز دارای پارکینگ است.

سیتی مال (Tanger City Mall)

از دیگر مراکز خرید مارکش طنجه، سیتی مال است که مانند دیگر مراکز خرید مدرن شامل انواع کالاهای مورد احتیاج مشتریان با برندهای معروف داخلی و خارجی است. همچنین دارای سینما، مراکز سرگرمی، فودکورت، کافه و پارکینگ است.

ساعت کار: هر روز از 8 صبح تا 12 شب.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4201

به "مراکز خرید مراکش - لذت خرید در سیتی مل و&hellip مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید مراکش - لذت خرید در سیتی مل و&hellip مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید