مناجاتی: بچه 10 ساله هم از اختلاف کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال خجالت می کشد، حکومت در حکومت شده است!

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی اسبق تیم فوتبال جوانان ایران گفت: دو ارگانی که قرار است برای تیم امید یک کار را انجام دهند دچار اختلاف شده اند و یک بچه 10 ساله هم از این موضوع خجالت می کشد.

مناجاتی: بچه 10 ساله هم از اختلاف کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال خجالت می کشد، حکومت در حکومت شده است!

مهدی مناجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: مجیدی یک بازیکن شاخص در فوتبال ایران بوده و برای تیم خوب استقلال و همچنین لیگ کشورهای عربی بازی نموده است. قطعاً اگر از هر مربی مقداری از الفبای فوتبال را یاد گرفته باشد الان می تواند مربی خوب و پیروزی باشد. او از بازیکنان خوب فوتبال ما بوده و اگر همکاران و دستیاران خوبی در کنارش قرار بگیرند می تواند برای تیم امید انتخاب خوبی باشد.

وی درباره اینکه آیا تیم امید ایران با فرهاد مجیدی می تواند بعد از سال ها پیروز به حضور در المپیک گردد, گفت: همواره این آرزو را داریم و با امید زندگی می کنیم. امیدوارم با یک مربی ایرانی بتوانیم به المپیک 2020 راه یابیم تا به آن افتخار کنیم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال جوانان ایران, درباره اختلافاتی که بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بر سر انتخاب فرهاد مجیدی به وجود آمده است, توضیح داد: این مسئله چیز خوبی نیست و یک بچه 12-10 ساله هم از این موضوع خجالت می کشد. دو ارگانی که قرار است برای تیم امید یک کار را انجام دهند متاسفانه دچار اختلاف شده اند. قبلاً مربی تیم امید را فدراسیون انتخاب می کرد و کمیته ملی المپیک نیز مسئولیت حمایت داشت.

مناجاتی با بیان اینکه مسئولیت اصلی انتخاب مربی برای تیم امید با فدراسیون فوتبال است گفت: کمیته ملی المپیک فقط باید نظر بدهد و از تیم امید حمایت کند اما الان وضعیت طوری شده که زمانی که تیم می خواهد به المپیک برود, کمیته ملی المپیک باید تصمیم بگیرد و زمانی که به بازی های آسیایی اعزام می گردد مسئولیت با فدراسیون فوتبال است, آن هم در حالی که هر دوی این ارگان ها یک کار را باید انجام دهند و نمی توانند به طور صحیح در کنار هم قرار بگیرند. وقتی که وضعیت ارگان های بزرگی مثل فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک این طور است وای به حال قسمت های پایین تر.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به عدم وجود یک قدرت بزرگ تر برای رفع کردن اختلافات, گفت: این فدراسیون و کمیته ملی المپیک هستند که باید با همدیگر کنار بیایند, چون این مسائل صددرصد به ضرر تیم فوتبال امید خواهد بود و با این مسائل تیم به حاشیه می رود. شما زمانی که یک تیم محلی هم تشکیل می دهید اگر این تیم درگیر حاشیه ها باشد نمی توانید کار دلخواهتان را درست انجام دهید و مدام باید به دعوا و درگیری فکر کنید. آخر متوجه نشدیم که مسئولیت فدراسیون و کمیته چیست. فکر می کنم حکومت در حکومت شده و تا زمانی که یک بزرگتری وظایف هر طرف را تعیین نکند, همین آش و همین کاسه خواهد بود.

مناجاتی یادآور شد: مسئول فوتبال ایران و انتخاب مربی و سرپرست و دیگر عوامل تیم ها صددرصد با فدراسیون فوتبال است و کمیته ملی المپیک نیز باید روی تیم هایی که المپیکی می شوند نظارت داشته باشد و از آنها حمایت کند. سال های سال فدراسیون مسئولیت فوتبال را داشته و کمیته باید یاری کند و یاری حال فدراسیون فوتبال در راه المپیکی شدن تیم امید باشد. امیدوارم این مسائل زودتر با کدخدامنشی حل گردد تا تیم امید آرامش داشته باشد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 676

به "مناجاتی: بچه 10 ساله هم از اختلاف کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال خجالت می کشد، حکومت در حکومت شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناجاتی: بچه 10 ساله هم از اختلاف کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال خجالت می کشد، حکومت در حکومت شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید