مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ورود گوشی گلکسی فولد به بازار تا روشهای کاهش مصرف اینترنت در IOS 13

به گزارش پرسینا بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ورود گوشی گلکسی فولد به بازار تا روشهای کاهش مصرف اینترنت در IOS 13

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

در اوایل ماه جاری سامسونگ پایان دوباره طراحی مجدد گلکسی فولد را رسمی کرد. قرار است این گوشی تا تاریخ جمعه 5 مهرماه وارد بازار شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

iOS 13 از ویژگی های جدیدی برخوردار است که استفاده از آنها می توان نرخ استفاده از داده های تلفن همراه را در آیفون کاهش داد. این موضوع را می توان به راحتی از طریق گزینه ای فعال کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه تا کنون گزارشاتی مبنی بر ساخت تراشه اختصاصی ویوو منتشر می شد اما شرکت ویوو به شکل رسمی گزارشات مبنی بر ساختن تراشه مخصوص خود را رد کرد و در عوض تأیید کرد که تا پایان سال جاری میلادی با تراشه Exynos 980 سامسونگ تلفن خود را راه اندازی خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ یک بروزرسانی جدید را برای گوشی های گلکسی S10، S10 پلاس و S10e ارائه کرده است که در کنار ویژگی های امنیتی سپتامبر 2019 برخی ویژگی های جدید نرم افزاری را نیز دریافت کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی می 9 پرو با شارژر 45 واتی و تراشه اسنپدراگون 855 همراه است. این اطلاعات اخیرا منتشر شده است و نشان می دهد انتظارات کلی کاربران از این گوشی براورده می شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1633

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ورود گوشی گلکسی فولد به بازار تا روشهای کاهش مصرف اینترنت در IOS 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ورود گوشی گلکسی فولد به بازار تا روشهای کاهش مصرف اینترنت در IOS 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید